عبودی: ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد ذره‌ای اهل معامله نیستند/کاش فایل صوتی جلسات مطالبه‌گری با مدیران پخش شود
عبودی: ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد ذره‌ای اهل معامله نیستند/کاش فایل صوتی جلسات مطالبه‌گری با مدیران پخش شود
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاش برای روشنگری فایل صوتی جلسات مطالبه‌گری ائمه جمعه با مدیران پخش شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، نشست اعضای ستاد نماز جمعه بخش چاروسا با رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی برگزار شد.

 

در این نشست بر برگزار شدن هر چه بهتر نماز جمعه و در ادامه بر موضوع تودیع و معارفه امام جمعه شهر قلعه رئیسی در روز جمعه تاکید شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام عبودی مدیر شورای سیاست گذاری ائمعه جمعه استان با تقدیر از اعضای ستاد نماز جمعه بخش چاروسا عنوان کرد: عملکرد نماز جمعه بخش چاروسا در قریب به ده سال تلاش امام جمعه این شهر حجت الاسلام صلواتی قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: عملکرد صلواتی در این بخش در موضوعات مختلف از جمله در موضوع فرهنگی، ساخت سازهای پروژه های فرهنگی و مردمی بودن از مهمترین ویژگی های حجت الاسلام صلواتی در قلعه رئیسی بود که امیدواریم این روند و تلاش و همکاری اعضای ستاد نماز جمعه با امام جمعه جدید هم ادامه داشته باشد.

عبودی یادآور شد: صلواتی یکی از ائمه جمعه موفق در سطح استان است و در بسیاری مواقع آنقدر دغدغه منطقه چاروسا را داشت که از دیگر ائمه جمعه درخواست وقت می کرد تا بیشتر بتواند مشکلات منطقه محروم شما را بیان کند.

مدیر شورای سیاست گذاری ائمعه جمعه استان با بیان اینکه ائمه جمعه در برابر مشکلات مردم ذره ای با کسی معامله نکرده و کوتاه نمی آیند تاکید کرد: کاش فایل صوتی ائمه جمعه استان در بسیاری از جلسات محرمانه با مدیران کل به بیرون درج می شد تا مشاهده می شد که ائمه جمعه چه مقدار دغدغه مشکلات مردم را دارند.

وی گفت: ائمه جمعه دغدغه مردم و مشکلات آنها را دارند و در برابر این مشکلات با هیچ دولت یا جریان سیاسی معامله نخواهند کرد و اگر جایی مسئولی در برابر انقلاب و مشکلات مردم کوتاهی انجام دهد صادقانه به مردم واقعیت ها را می گوییم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این نشست با تقدیر از کسانی که در مدت ده ساله در شهر قلعه رئیسی با امام جمعه همکاری کردند گفت: خیلی از جمعه ها می توانستید در کنار خانواده هایتان باشید اما وقت خود را در اختیار نماز جمعه می گذاشتید و این قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه شما زمینه حضور دیگران برای شرکت در نماز جمعه را فراهم می کردید عنوان کرد: ضمن تقدیر از زحمات همه شما در ده سالی که گذشت و در ده سالی که فراز و نشیب زیادی داشت امیدوارم همکاری و همین تلاش را حتی بیشتر از گذشته با امام جمعه جدید داشته باشید و تلاش کنید تا نماز جمعه باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

امام جمعه سابق قلعه رئیسی بیان کرد: مردم این منطقه مردمی ولایتمدار هستند و هیچ گاه نگذاشتند این سنگر کم رنگ شود و قرارگاه نماز جمعه را باشکوه تر برگزار کردید و قطعا با سراغی که از مردم ولایتمدار این بخش دارم باشکوتر از همیشه در نماز جمعه شرکت خواهند کرد و اعضای ستاد نماز جمعه تلاش کنند تا مصلای نماز جمعه از نمازگذاران تکمیل شود.

صلواتی با بیان اینکه کارهای خوبی به خصوص در زمینه زیرساخت های فرهنگی که یکی از آنها مصلای سطح شهر است انجام گرفت تصریح کرد: شاید در ده سال گذشته بیشتر تلاش ما در زمینه زیرساختهای فرهنگی بود که امام جمعه جدید قطعا درگیر آنها نخواهد بود که ساخت مصلای و مسجد جامع شهر دو مکان بسیار مناسب برای اجرا برنامه های فرهنگی است که این هم از خدمات نظام و انقلاب است و مردم و روحانیت هم پای کار هستند که امیدواریم با تلاش بیش از پیش از همه این ظرفیت ها امام جمعه جدید استفاده کند.

وی با تقدیر از حجج اسلام پناهی و عبودی مدیران سابق و حال شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان از اعضای ستاد نماز جمعه حلالیت طلبید.

در این نشست همچنین اعضای ستاد نماز جمعه از تلاش ها و فعالیت امام جمعه سابق تقدیر و تشکر کردند.

همچنین حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در نشست شورای اداری چاروسا هم شرکت کردند.

سیدشرمت الله داربام در این نشست با تقدیر حضور مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و امام جمعه سابق قلعه رئیسی عنوان کرد: قریب به دو سال با حاج آقای صلواتی کار کردم و در این دو سال در تمامی شرایط برای مردم دغدغه شدید داشت و حقیقتا یک امام جمعه به تمام معنا و دغدغه مند مردم است و مردم مناطق جنوب صلواتی را به عنوان یک امام جمعه برای مشکلات مردم می دانند.

بخشدار چاروسا گفت: صلواتی در بسیاری شرایط خود را فدای مشکلات مردم قرار داد و باید در روز تودیع این عزیز همه سنگ تمام بگذارند و اعضای شورای اداری تمام قد قدردان زحمات این عزیز هستند و هیچ گاه تلاش های ایشان فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه عملکرد حجت الاسلام صلواتی سبب شد تا کار امام جمعه جدید سخت شود اما اعضای شورای اداری با امام جمعه جدید هم همکاری خوبی خواهند داشت.

حجت الاسلام صلواتی در این نشست با تقدیر از اعضای شورای اداری چاروسا و مدیران سابق تمامی ادارات عنوان کرد: خدمت به نماز جمعه خدمت به دین و تقواست و نماز جمعه مایه شرف و آبرو برای مدیران است که به نماز جمعه خدمت کنند و تلاش کنید تا قلب فرهنگی شهر گسترش یابد.

حسنی رئیس دادگاه عمومی چاروسا در این نشست با تقدیر از حضور حجت الاسلام عبودی و صلواتی گفت: جای تشکر دارد که از تلاش های دفتر شورای سیاست گذاری ائمعه که زحمات زیادی دارند اما قریب به سه ماه با حاج آقای صلواتی کار کردم که حقیقتا کمک کار دستگاه قضا بودند و خدمت بسیار ارزشمندی را به سرانجام رساندند.

رئیس دادگاه  عمومی چاروسا با بیان اینکه مسئولین در سال جدید صادقانه به مردم خدمت کنند بیان کرد: در بسیاری مواقع کاری می کنیم که وظیفه ذاتی خود را فراموش کنیم که ما خدمتگذار مردم هستیم و باید به مردم خدمت کنیم و در این خدمت به مردم شاید یک جایی مورد تهدید واقع شویم و هرگونه خطری را به جان هم بخریم اما وقتی پذیرفتیم باید این موارد را قبول کنیم و باید اگر کسی حرفی زد و درد دلی داشت با سعه صدر با آنها رفتار کنیم.

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا، رجائی فرمانده حوزه مقاومت چاروسا، آذربهرام شهردار و فاطمیان رئیس شورای شهر قلعه رئیسی از زحمات امام جمعه سابق قلعه رئیسی تشکر و از آمادگی خود برای همکاری با امام جمعه جدید داشتند.

حجت الاسلام عبودی مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در نشست شورای اداری چاروسا ضمن تقدیر از خدمات مدیران چاروسا در برپایی و همکاری با دفتر امام جمعه قلعه رئیسی خواستار همکاری بیش از پیش مدیران با امام جمعه جدید شد.

گفتنی است، پس از انتصاب حجت الاسلام صلواتی به عنوان امام جمعه بهمئی حجت الاسلام حیدرخواه به عنوان امام جمعه جدید قلعه رئیسی منصوب شد که روز جمعه تودیع و معارفه امامان جمعه سابق و جدید برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ