خبر خوش دادستان برای شاکیان صندوق سپرده گذاری بهمئی با یک مزایده+سند
خبر خوش دادستان برای شاکیان صندوق سپرده گذاری بهمئی با یک مزایده+سند
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبری خوش به سپرده‌گذاران صندوق سپرده‌گذاری کثیرالشاکی بهمئی داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید علی ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار در بهمئی با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی تعداد ۵ دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم.
وی گفت: این کار در نوع خود فوق العاده بوده و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هرگونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را برطرف کنیم.
ملک‌حسینی با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است گفت: پرونده به صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به فروش سهام صندوق گفت: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، علی‌رغم دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است ولی با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم.
دادستان در ادامه با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی را خواهیم داشت گفت: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.
  • نویسنده : مالک آهنگ