برنامه محفل انس با قرآن در مصلی نماز جمعه دیشموک برگزار شد+تصاویر
برنامه محفل انس با قرآن در مصلی نماز جمعه دیشموک برگزار شد+تصاویر
امام جمعه دیشموک گفت: اهتمام به قرآن، ترویج فرهنگ قرآن و تکریم مبلغان، مروجان و قهرمانان قرآنی باعث رواج قرآن در جامعه می‌شود و باید تکریم معنوی، اخلاقی و مالی صورت بگیرد، دلها و زبان اینها عزیزند چون با قرآن مأنوسند و شاکریم این توفیق حاصل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ صبح امروز برنامه محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانیدر مصلی نماز جمعه دیشموک برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین بهادری رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه در حاشیه این برنامه بیان نمود : اُنس با قرآن باعث تزکیه نفس و روح می‌شود و اگر تک تک افراد جامعه با قرآن مأنوس شوند، یعنی جامعه‌ای پاک و منزه خواهیم داشت و بسیاری از آسیب‌ها خود به خود دفع می‌شوند و هرگاه ما به قرآن و ائمه اطهار پناه ببریم تمامی مشکلات ما حل می شوند.

وی در پایان سخنرانی ضمن تقدیر از تمام شرکت کنندگان متذکر شد: مسئولی که نمی بینم و شاید باشد و ما نشناسیم که این جمله معنای زیادی داشت و به نوعی از عدم توجه مسئولان به کارهای فرهنگی گلایه داشت و انتظار داشت به احترام کتاب قرآن مدیران منطقه حضور پیدا می‌کردند.

حجت الاسلام راوند گفت : باید روزانه از قرآن بهره ببریم، البته به لطف خداوند رحمان جامعه ما روز به روز نسبت به قرآن هوشیارتر و بیدارتر می‌شوند و اندیشه کردن در قرآن، کلید نجات انسان و تقرب به خداست.

امام جمعه دیشموک افزود: اهتمام به قرآن، ترویج فرهنگ قرآن و تکریم مبلغان، مروجان و قهرمانان قرآنی باعث رواج قرآن در جامعه می‌شود و باید تکریم معنوی، اخلاقی و مالی صورت بگیرد، دلها و زبان اینها عزیزند چون با قرآن مأنوسند و شاکریم این توفیق حاصل شد..

حجت الاسلام والمسلمین راوند در ادامه از زحمات و تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های فرهنگی در بخش دیشموک تقدیر و تشکر کرد.

در پایان از طرف ستاد نماز جمعه دیشموک؛به نفرات برتر که در مسابقات قرآنی ماه مبارک رمضان شرکت نمودند  و صاحب مقام برتر شدند،  با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ