مراسمات عزاداری مردم را از کار و تلاش انداخت/ هماهنگی میدان و دیپلماسی تاریخی بود/ تنها ورزشگاه دیشموک؛ بلاتکلیف است
مراسمات عزاداری مردم را از کار و تلاش انداخت/ هماهنگی میدان و دیپلماسی تاریخی بود/ تنها ورزشگاه دیشموک؛ بلاتکلیف است
حجت السلام راوند در هم کوبیدن امنیتی ترین و مهم ترین پایگاه اسرائیل غاصب توسط نیروهای مسلح ایران را افتخار تاریخی دانست و تصریح کرد :نمایش اقتدار سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این مسئله درس بزرگی به تمام دنیا داد تا مطلع شوند ایران اسلامی در تمام زمینه ها قدرتی بلامنازع و دست نیافتنی خواهد بود و هیچ توانایی دفاعی در برابر موشک های ایران دوام نخواهد آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ علی اکبر راوند با اشاره به فضای سیاه پوش شهر و بخش دیشموک با بیان اینکه، روز ،هر ماه و تمام سال فضای شهر غم زده باشد درست نیست؛اظهار کرد:مراسمات سالانه به زندگی انسان‌ها،کار و تلاش مردم ضربه خواهد زد، درصورتی که بایدعمر جوانی با تلاش،فعالیت و برنامه‌ریزی منظم پشت سرگذاشته شود.
امام جمعه دیشموک حماسه غرور آفرین سپاه پاسداران و نیروهای مسلح را یک پاسخ قاطع به رژیم غاصب دانست و گفت : موشک‌های خرمشهر ، سجیل،حاج قاسم سلیمانی و هایپرسونیک ذخیره‌های تسلیحاتی است که می‌توانست با قدرت و سرعت و دقت بیشتر خاک اسرائیل غاصب را نشانه‌گیری کند.
راوند اضافه کرد:لیکن؛ نیروهای مسلح فقط به چند موشک بالستیک و کروز و پهپاد بسنده، و امنیتی‌ترین و قوی‌ترین مکان رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را موشک باران کردند و لرزه را بر اندام دشمن انداختند.
هیچ توانایی دفاعی در برابر موشک‌های ایران دوام نخواهد آورد
وی؛در هم کوبیدن امنیتی‌ترین و مهم‌ترین پایگاه اسرائیل غاصب توسط نیروهای مسلح ایران را افتخار تاریخی و تصریح کرد:نمایش اقتدار سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در(وعده صادق)درس بزرگی به تمام دنیا داد تا مطلع شوند ایران اسلامی در تمام زمینه ها قدرتی بلامنازع و دست نیافتنی است.
هماهنگیِ میدان و دیپلماسی،جلوه‌ای که از تمام پیروزی‌ها بالاتر و مردم را خوشحال کرد
راوند با بیان اینکه،قبلاً اگر موشکی آزمایش می‌شد دیپلماسی در برابر میدان قرار می‌گرفت و موشک‌ها را مانعی برای مذاکرات می‌دانست، اذعان کرد: در این برهه دیپلماسی و میدان درکنار هم این عملیات پیروزمندانه را رقم زدند که هماهنگی نیروهای مسلح و دیپلماسی نقطه عطفی در این نمایش بزرگ و تاریخی بود.
تقدیر از صداوسیما در پوشش عملیات (وعده صادق)
امام جمعه دیشموک خاطرنشان کرد: این حماسه و هماهنگی دیپلماسی و میدان از برکات وجود مقدس امام زمان (عج) است که در کنار آن رسانه ملی به خوبی این عملیات هوشمندانه و غرور آفرین را پوشش دادند و جای تقدیر و تشکر دارد.
ضعف و ناکارآمدی گنبدآهنین رژیم غاصب در مقابل توانمندی موشکی ایران
راوند خطیب جمعه دیشموک، ضعف و ناکارآمدی گنبد آهنین رژیم غاصب را نکته مهم برشمرد و بیان کرد : گنبد آهنین دشمن در این حمله انتقام جویانه و غرور آفرین شکست خورد و این مسئله در تمام رسانه‌ها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .
ورزشگاه دیشموک در آستانه تخریب که مسئولان ورزش استان باید پیگیری کنند
امام جمعه دیشموک در پایان ورزش را یک امر مهم تلقی و گفت : در هر منطقه از این بخش جوانان اقدام به ورزش کرده و در ورستای اسفندان شادی و نشاط را برای نوجوانان و جوانان به ارمغان آوردکه این موضوع به خوبی قابل لمس هست ؛ لیکن؛ انتظار می‌رود مسئولین به مشکلات ورزش بخش رسیدگی کنند و برنامه ریزی کنند .
انتهای پیام/
  • نویسنده : مالک آهنگ