هدیه نفیس شهردار به مادر شهید پذیرش/ اسفرم: منتی نداریم؛ وظیفه داریم قدردان خانواده شهدا باشیم
هدیه نفیس شهردار به مادر شهید پذیرش/ اسفرم: منتی نداریم؛ وظیفه داریم قدردان خانواده شهدا باشیم
درپایان این دیدار از طرف شهردار و شورای شهر با اهدای لوح تقدیر از صبر، ایستادگی و مقاومت مادر شهید محمد حسین پذیرش  تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ امام جمعه دیشموک اظهار داشت : به‌مناسبت روز ارتش ،سالروز تاسیس سپاه پاسداران و عملیات غرورآفرین وعده صادق محضر مبارک مادر شهید رسیدیم که این یک افتخار هست و هر چه داریم از خون شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌هارا که باعث شدند  امروز در امنیت و آسایش کامل زندگی کنیم.

شهردار دیشموک با بیان اینکه خانواده شهید پذیرش همیشه همراه و همگام شهرداری جهت رفع مشکلات بودند و هستند،گفت: منتی نداریم و زیارت والدین عظیم الشأن شهدا را ارزشی بزرگ میدانیم و تا پای جان خدمتگزار این عزیزان خواهیم بود.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم بخش دیشموک است.

روح الله اسفرم توجه به خانواده شهداء را یک وظیفه مهم دانست و تصریح کرد: بزودی تندیس شهید پذیرش در یکی از میادین شهر دیشموک نصب خواهد شد و این هدیه ای است از طرف شورا و شهرداری  به مادر شهید عزیز،خانواده محترم شهید محمد حسین پذیرش که در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.

 

درپایان این دیدار از طرف شهردار و شورای شهر با اهدای لوح تقدیر از صبر، ایستادگی و مقاومت  مادر شهید محمد حسین پذیرش  تقدیر و تشکر به عمل آمد

نام: محمد حسین

نام خانوادگی: پذیرش

سال تولد: ۱۳۳۹

محل تولد: دیشموک

تاریخ شهادت:۲۵/۱۲/۱۳۶۳

محل شهادت: شرق دجله( عملیات بدر)

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ