تصاویر دیدنی اردوی راهیان نور خواهر بسیج دانش‌آموزی در مناطق عملیاتی جنوب کشور
تصاویر دیدنی اردوی راهیان نور خواهر بسیج دانش‌آموزی در مناطق عملیاتی جنوب کشور
تصاویر دیدنی اردوی راهیان نور ۲۰۰ فرمانده واحد خواهر بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق عملیاتی جنوب کشور را مشاهده کنید.

به گزارش خبر دیشموک ،  سروان پاسدار سعادت صالحی نیا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت : در این اردوی سه روزه کاروان راهیان نور فرمانده واحد های خواهر بسیج دانش آموزی از مناطق عملیاتی از جمله دهلاویه، طلائیه، معراج شهدا ،شلمچه و علقمه بازدید کردند.

وی بیان کرد: همچنین در این اردو برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع ایثار و شهادت ، چگونگی آزادسازی خرمشهر و جانفشانی مدافعان حرم نیز برای شرکت ‌کنندگان اجرا شد که با استقبال کم نظیر آنها همراه بود.

صالحی نیا ابراز داشت: احمد ذکاوت، علی ثابتی و جهانگیر افرازی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و دیگر راویان در این اردو به تشریح چگونگی وقوع عملیات ها و روایتگری پرداختند.

همچنین در این اردو از فرمانده واحدهای خواهر بسیج دانش آموزی و عوامل دست اندکار اردو نیز تجلیل شد.

نهر علقمه در آبادان _ یکی از نهرهای منتصب به اروند رود می باشد که در دی ماه سال ۱۳۶۵ رزمندگان اسلام برای ورود به عراق از آن عبور می کردند

در این آیین حضور پرچم متبرک امام رضا علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام همه را غافلگیر کرد و فضای معنوی بسیار خاصی به علقمه بخشید .