جبار روشن افشاگری کرد/ بابکان پور آشکارا در امورات دخالت می‌کند
جبار روشن افشاگری کرد/ بابکان پور آشکارا در امورات دخالت می‌کند
افشاگری جبار روشن رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد: آقای بابکان‌پور آشکارا در امورات این سازمان دخالت می‌کند / از دستگاه‌های نظارتی درخواست کردم به این سازمان ورود کنند تا «سیه رو شود هر که در آن غش باشد» / اعتراض نیروها طبیعی است؛ چون فرزند و برادرزاده آن‌ها را اخراج کردم، این‌ها همه خانوادگی در سازمان استخدام شدند / نه زور زدم برای این صندلی و نه التماس می‌کنم برای ماندن

افشاگری جبار روشن رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد: آقای بابکان‌پور آشکارا در امورات این سازمان دخالت می‌کند / از دستگاه‌های نظارتی درخواست کردم به این سازمان ورود کنند تا «سیه رو شود هر که در آن غش باشد» / اعتراض نیروها طبیعی است؛ چون فرزند و برادرزاده آن‌ها را اخراج کردم، این‌ها همه خانوادگی در سازمان استخدام شدند / نه زور زدم برای این صندلی و نه التماس می‌کنم برای ماندن ۲ کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بارها جلوی استانداری این استان و سایر دستگاه‌های مربوطه به‌منظور پیگیری حقوق، مزایات و مطالبات معوقه خود تجمع کردند که پایگاه خبری کبنانیوز بر اساس رسالت اطلاع‌رسانی و خبری خود، گلایه‌ها و اعتراض‌‌های این کارکنان را منعکس کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، جبار روشن، رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا با قدردانی از سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استاندار مردمی و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد همواره با پشتیبانی و رهنمودهای خود کمک‌کار ما بوده که جا دارد از تدبیر و درایت وی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. همچنین از معاون عمرانی استانداری قدردانی می‌کنم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه از آقای استاندار خواهشمندم به داد سازمان همیاری و شهرداری استان کهگیلویه و بویراحمد برسد، افزود: متأسفانه بعضی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به‌جای اینکه ما را کمک کنند تا به‌عنوان بخشی از مجموعه بزرگ دولت در راستای انجام وظایف خود موفق باشیم، کارشکنی می‌کنند و چوب لای چرخ این سازمان می‌گذارند.

 

متأسفانه آنها حتی راننده‌های سازمان را هم تحریک می‌کنند و قریب به ۳ ماه رانندگان قراردادی با سازمان همکاری نداشتند. روشن گفت: نه زور زدم برای این صندلی و نه التماس می‌کنم برای ماندن. این صندلی را زمانی دوست دارم که در راه خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باشد نه در راه خدمت به عده خاصی که دنبال اهداف خاص خودشان هستند افرادی که با رانت عبور کردند. بنده از دستگاه‌های نظارتی درخواست کردم و می‌خواهم که به این سازمان ورود کنند تا «سیه رو شود هر که در آن غش باشد» رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از استاندار دلسوز، انقلابی و مردمی برادرانه و بعنوان عضو کوچکی از این جریان ریاست جمهوری و این دولت عاجزانه استدعا دارم کسانی را انتخاب کنند که دلشان در گروی خدمت به مردم باشد افرادی که همسو سیاست‌های دولت باشد نه چوب لای چرخ بگذارند. نه فردا روز انعکاس بدهند و تحریک کنند. آقایان درب سازمان همیاری و شهرداری‌ها را بستند؛ سازمانی که وابسته به استانداری است، آقای استاندار هم رئیس شورای سازمان است.

 

بعد رسانه‌های معاند آن را هم انعکاس دادند؛ فردا روز بگویند «استاندار دولت مردمی نتوانست یک شرکت ۳۰ نفره را اداره کند!» این خیلی بار منفی دارد. اعلام می‌کنم علت تحریک از خود مجموعه‌ی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است که در وقت خودش صراحتاً نام همه آنها را شفاف برای مردم می‌گویم. روشن گفت: بنده با تمام توان این اراده را در خود می‌بینم تا عوامل تحریک‌کننده را صراحتاً با اسم بیان کنم. همانطوری که حدود ۴۰ نفر از این سازمان حقوق دریافت می‌کردند و این رقم را به ۱۶ نفر رساندم که البته به نسبت استان بزرگی همانند بوشهر هنوز هم ۲ نفر اضافه‌تر نیرو داریم. وی افزود: با دستور آقای استاندار مطالبات سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ شهرداری لیکک برای پرداخت تعیین تکلیف شد. اما اعضا و ارگان شهرداری لیکک و یاسوج همکاری نمی‌کنند.

 

حتی آقای استاندار و معاونت عمرانی هم پیگیری می‌کنند؛ اما منتج نتیجه نشد. رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علیرغم مشکلات عدیده‌ای که وجود داشت سال ۱۴۰۱ کارگران شهرداری لیکک و افرادی که به صورت رانت وارد سازمان شدند بیش از ۲۵۰ میلیون تومان رأی قطعی گرفتند که از طریق دادگستری مسدود حساب کردند که دادگاه بیش از ۵۵۰ میلیون تومان از حساب‌های سازمان برداشت کرد. وی افزود: نمی‌دانم آقایان به دنبال چه چیزی هستند در هر صورت این سازمان قابل اصلاح است مشروط بر اینکه وجدان، شرف‌کاری، تعهد، همکاری و همیاری ارگان و سازمان‌ها باشد و دخالت بی‌جا و بی‌مورد برخی از افراد که اصلاً ربطی به سازمان ندارند وجود نداشته باشد. روشن افزود: بعضی ضمن اینکه با سازمان همکاری نمی‌کنند بلکه کارشکنی هم می‌کنند این سازمان قابل اصلاح است.

 

معترضان خواسته‌های غیر معقول دارند همه بدانند که «روشن» اهل انجام خواسته‌ی غیرمعقول نیست و نخواهد بود. وی تصریح کرد: نیرو‌هایی که اعتراض می‌کنند طبیعی هست که معترض باشند؛ چون فرزند و برادرزاده آن‌ها را اخراج کردم، چون همه با رانت استخدام شده بودند‌.

 

فامیل‌های افراد معترض اخراج شده است. این‌ها همه خانوادگی در سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد استخدام شدند. رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سازمان همیاری و شهرداری کهگیلویه و بویراحمد حتی یک نفر استخدامی از شهرستان‌های باشت، گچساران، بهمئی، لنده، دهدشت، چرام، چارؤسا، دیشموک و مارگون نبود همه از یک روستای خاص بودند. سازمان همیاری را به نوعی سبک کردند و متأسفانه بعضی با ما کارشکنی می‌کنند. آقای بابکان‌پور مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آشکارا دخالت می‌کند و هر کسی هم به او مراجعه می‌کند، می‌گوید به من ربطی ندارد. روشن افزود: مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد چندین بار مراجعه کردند و کمک کار بودند. از همین جا از‌ ایشان تشکر می‌کنم.

 

از آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آقای قلی‌پور مدیرکل دفتر بازرسی استانداری قدردانی می‌کنم. از آقای استاندار خواهش می‌کنم مطالبات سازمان همیاری و شهرداری را پیگیری کنند چون هرجا می‌روم صراحتاً می‌گویند؛ «ما نمی‌گذاریم اقدامی انجام دهید». «دخالت‌های بی‌جا افراد و آقایان را پیگیری کنید.» وی در پایان تصریح کرد: آقایان لطف کنند و بگذارند تا این سازمان سر و سامان بگیرد، در غیر این‌صورت همه حرف‌ها را به رسانه‌ها می‌زنم. ان‌شاءالله تا پایان ماه ​آینده قریب به سه برج حقوق معوق کارکنان پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ