روزی که معارفه شدم گفتم ۲ سال اینجا هستم
روزی که معارفه شدم گفتم ۲ سال اینجا هستم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهرداران را سوگند داد که در انتخابات پیش‌رو امانت‌دار و بی‌طرف باشند.

حسین کلانتری در نشست با شهرداران شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تحریم‌ها را جنایتی علیه ایران اسلامی دانست و گفت: تحریم‌ها همانطور که بر سفره مردم تاثیر گذاشت بر وضعیت شهری مردم هم بی‌تاثیر نبوده است.

استاندار  کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با همه مشکلات،  اعتبارات سال ۱۴۰۰ استان نسبت به سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش داشته است که البته این حقمان دارد البته جا دارد خدمت‌ بیشتری به مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه وقتی تهران می‌کردیم فقط ضعف و نارسایی و آسیب‌ها را می‌گویم، بیان کرد: درست است که شهرداران توسط اعضای شورای شهر انتخاب می‌شوند اما از بودجه دولت استفاده می‌کنند لذا به هیچ وجه نمی‌توانند له یا علیه کسی اقدامی انجام دهند.

کلانتری بیان کرد: ممکن است کاندیدای انتخابات شورای شهر یا میان دوره‌ای مجلس باشت و گچساران و اعضای ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری انتظاری داشته باشند اما خلاف است، گفت: قانون جمهوری اسلامی قانون شرع است امروز صبح در همین سالن فرمانداران را قرآن دادم که امانت‌دار رای مردم باشند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رای ناموس است رهبری فرمودند رای حق‌الناس است هر کسی نمی‌تواند امانت‌دار  باشد.

استاندار خطاب به شهرداران گفت: تکلیف من و شما مشخص است روزی که معارفه شدم گفتم ۲ سال اینجا هستم. دو سال من در کهگیلویه و بویراحمد ۶ روز دیگر به اتمام می‌رسد اما تا روزی که اینجا هستم به مردم خدمت می‌کنم.
وی با بیان اینکه شهرداران و مدیران ما آویزان کاندیدای خاصی نباشند، افزود: برای برگزاری انتخابات و انجام ماموریت ملی کمک کنید.
کلانتری با تاکید بر اینکه مدیران، شهرداران و فرمانداران در انتخابات آینده امانت‌دار خوبی باشند، گفت: مردم از ما امانت‌داری و بی‌طرفی می‌خواهند.

وی در‌پایان با اشاره به اینکه طرح‌های کمیسیون ماده ۵ تا پایان تیر ماه تعیین تکلیف شوند، خاطرنشان کرد: اگر این طرح‌ها تا زمان مشخص نشوند مردم دچار ضرر و زیان می‌شوند لذا طرح‌ها در زمان تعیین شده به نتیجه برسد.

انتهای پیام/