رئیس آموزش‌و‌پرورش دیشموک دلسوز وپیگیر مشکلات آموزش‌وپرورش منطقه است/تقدیر امام جمعه دیشموک از خدمات ارائه‌شده نظام به مردم دیشموک
رئیس آموزش‌و‌پرورش دیشموک دلسوز وپیگیر مشکلات آموزش‌وپرورش منطقه است/تقدیر امام جمعه دیشموک از خدمات ارائه‌شده نظام به مردم دیشموک
راوند گفت: 10 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد دیشموک و ۹ میلیارد وام اشتغال زایی پرداخت شد.

به گزارش خبر دیشموک،  حجت الاسلام  شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه دیشموک با اشاره به بیانات روز مبعثِ مقام معظم رهبری گفت: اساساً زندگی آمریکا با بحران سازی بنا شده ، خصوصا در غرب آسیا سال‌هاست که با پرچم داری در منطقه در حال بحران سازی است.

امام جمعه دیشموک ضمن اشاره به اهمیت انجام اعمال ماه شعبان، گفت: تک تک ماها باید از این ماه استفاده کنیم و بندگی کنیم و کمک پیامبر کنیم تا دعای پیامبر شامل حال ما شود.

راوند به سوم شعبان و ولادت باسعادت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: این روز به نام پاسدار می باشد که این مناسبت را به پاسداران تبریک عرض می نماییم.

وی افزود: اما متأسفانه وقتی در داخل کشور که نگاه می کنیم غرب گرایی وجود دارد و بعضی ها کاسه داغ تر از آش هستند.

راوند بیان کرد: همین افراد در زمان حمله آمریکا به یمن ساکت هستند ،و می‌گویند روسیه تا لحظه آخر گفت به اوکراین حمله نمی‌کنیم و این افراد نباید منتقد باشند چون آمریکایی ها تا ساعات آخر هم گفتند به یمن حمله نمی‌کنیم اما جنگ افروزی کردند.

وی ضمن تقدیر تشکر از ارائه خدمات نظام به مردم،از کمیته امداد امام خمینی( ره) که خدمات بی نظیری توسط این نهاد انقلابی به مردم ارائه شد و ۳۲ میلیارد تومان در یکسال گذشته در منطقه تقدیم مردم بخش شد، تقدیر و تشکر می شود.

راوند گفت: ۱۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد دیشموک و ۹ میلیارد وام قرض الحسنه و  اشتغال زایی پرداخت شد.

وی ضمن اشاره به روز ۱۵ اسفند و روز درختکاری گفت: متأسفانه در منطقه ما قطع درختان بلوط زیاد رواج دارد و مشکل اساسی است و این منطقه را تهدید می‌کند و انتظار می‌رود به این مسئله دقت و تک تک ما به بحث درختکاری در منطقه توجه ویژه داشته باشیم و رعایت کنیم.

راوند اذعان کرد: اما منابع طبیعی به منطقه ما کم توجه هستند و انتظار می‌رود در چینش نیروی انسانی در منطقه ما توسط مسئولان شهرستانی و استانی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه دیشموک همچنین از اداره آموزش و پرورش دیشموک تقدیر کرد و گفت: از رئیس اداره اموزش و پرورش که صبور و پیگیر مشکلات آموزشی و فضاهای آموزشی و دلسوز این منطقه هستند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

انتهای پیام/