خوابگاه کمیته امداد دختران غیرمددجویان را پوشش نمی دهد/در مدارس دخترانه از دبیر خانم استفاده شود
خوابگاه کمیته امداد دختران غیرمددجویان را پوشش نمی دهد/در مدارس دخترانه از دبیر خانم استفاده شود
امام جمعه دیشموک اظهار کرد:دختران در دیشموک به دلیل کمبود مدرسه و نبود خوابگاه ترک تحصیل می‌کنند و مسئولان در این خصوص باید چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبر دیشموک ،  حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند، امام جمعه دیشموک امروز، ۲۸ مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دیشموک، با اشاره به ترک تحصیل دختران در این منطقه، گفت: دختران در دیشموک به دلیل کمبود مدرسه و نبود خوابگاه ترک تحصیل می‌کنند و مسئولان در این خصوص باید چاره اندیشی کنند.

وی افزود: خوابگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) برای مددجویان تحت پوشش تدارک دیده شده و دختران غیر مددجو از این امکان بهره‌مند نیستند و به همین دلیل ترک تحصیل می‌کنند. در مدارس دختران از ظرفیت دبیران خانم استفاده شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به ۳۰ مردادماه، سالروز جهانی مسجد، اضافه کرد: مساجد از عصر رسول خدا (ص) تاکنون پایگاه دینی، سیاسی و عبادی بوده است.

حجت‌الاسلام راوند با تاکید بر اینکه مشوق‌ها برای جذب نوجوانان و جوانان به حضور در مساجد باید در دستور کار خانواده‌ها و مسئولان باشد، بیان کرد: اعتیاد در دیشموک به نوجوانان رسیده و خانواده‌ها باید درخصوص تردد و رفتار نوجوانان نظارت بیشتری داشته باشند و مسئولان فرهنگی نیز در این خصوص پای کار بیایند.

وی همچنین از شورای تامین شهرستان کهگیلویه و استان خواستار برگزاری جلسه و چاره‌اندیشی برای مقابله با تیراندازی‌های شبانه در این منطقه شد.
انتهای پیام