بازدید هوایی وزیر کشور از بخش خسارت‌دیده کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/تصاویر
بازدید هوایی وزیر کشور از بخش خسارت‌دیده کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/تصاویر
وزیر کشور به همراه استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به صورت هوایی از بخش‌های آسیب‌دیده کشاورزی بازدید کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛،سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز صبح نماینده‌ای از وزارت جهاد کشاورزی وارد استان شد تا به صورت ویژه میزان خسارات وارده به بخش کشاورزی را برآورد و برای جمع‌بندی به تهران ببرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افرود: بازدید از تعدادی از طرح‌های آسیب‌دیده پرورش ماهی در تنگ‌سرخ و برخی اراضی در روستای کره شهرستان دنا بخشی از بازدیدهای نماینده وزارت جهاد کشاورزی بود.


معتمدی‌پور با اشاره به سفر وزیر کشور نیز از ظهر امروز ادامه داد: تلاش ما این است تا به کمک بالگرد و پرواز بتوانیم عمق خسارت به بخش کشاورزی را به وزیر کشور نشان دهیم و برای همین در این بازدید هوایی وزیر کشور را همراهی می‌کنم.
وی بازدید از بخش دیشموک، بخش‌هایی از شهرستان دنا و جمع‌بندی نهایی در شورای بحران استان را از برنامه‌های مهم این بازدید برشمرد.
معتمدی‌پور تصریح کرد: با فروکش شدن سیلاب و بارش‌ها و باز شدن مسیرهای ارتباطی حجم خسارت ناشی از سامانه مونسونی اخیر نمایان شده و پیش‌بینی می‌شود حجم خسارت بسیار بیشتر از رقم‌های اعلام شده باشد.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با همه وجود در کنار کشاورزان هستیم و با توجه به حجم بالای خسارات و محدودیت امکانات انتظار ما این است که کشاورزان صبوری به خرج بدهند و همکاران من را در خدمت‌رسانی همکاری کنند.
معتمدی‌پور سفر وزیر کشور و نماینده ویژه وزارت جهاد کشاورزی را در راستای حمایت از جامعه هدف و جبران بخش از خسارت وارده به آن‌‌ها دانست.

  • نویسنده : مالک آهنگ