آنچه در دیدار مسئول ورزش و جوانان با امام جمعه دیشموک گذشت+تصاویر
آنچه در دیدار مسئول ورزش و جوانان با امام جمعه دیشموک گذشت+تصاویر
مسئول ورزش و جوانان دیشموک با امام جمعه دیدار کرد.

دیدار مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیشموک با امام جمعه محترم دیشموک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، رحمان اندیک مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیشموک، حجت الاسلام والمسلمین سید صاحب بذرافشان معاون فرهنگی بنیاد علوی، اعضای میز ورزش بنیاد علوی، هئیت های ورزشی بخش دیشموک با حجت الاسلام  راوند امام جمعه محترم دیشموک دیدار و گفتگو کردند.

اندیک مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیشموک در ابتدای این دیدار ضمن عرض تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، از حمایت های معنوی امام جمعه محترم دیشموک از ورزش و جوانان تقدیر و تشکر ویژه کرد.

اندیک، ورزش را عامل نشاط و شادابی و سلامت اجتماعی برشمرد و آن را موتور تولید عزت و امید در کشور دانسته و خواستار حمایت و توجه ویژه به ورزش و جوانان شد.

وی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و بیان کرد: با توجه به بیماری منحوس کرونا و تعطیلی چندماهه ورزش بیش از ۷۰ برنامه ورزشی در بخش دیشموک اجرا شد.

اندیک به برنامه های از جمله اجرای ۱۷ برنامه ورزشی در دهه مبارک فجر،همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت عید سعید غدیر خم در دیشموک و روستای درغک، همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته منابع طبیعی، همایش پیاده روی گرامیداشت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، حضور باشکوه و گسترده جامعه ورزش در پیاده روی اربعین حسینی، برگزاری دو همایش پیاده روی ویژه بانوان گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در دیشموک و گرامیداشت روز زن در روستای درغک، اجرای طرح ملی اوقات فراغت بانوان با ورزش، شرکت در لیگ تندرستی ایران، اجرای ۱۰ برنامه ورزشی گرامیداشت دهه امامت و ولایت از جمله مسابقات طناب زنی، طناب کشی، دارت، تنیس روی میز، فوتبال دستی، دوومیدانی، بومی و محلی…، اجرای ۸ برنامه ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال بانوان و آقایان در دیشموک به مناسبت های مختلف، اجرای مسابقات ورزشی در روستای درغک، اعزام تیم خانه ورزش روستای درغک به مسابقات خانه های ورزش روستایی شهرستان کهگیلویه و کسب مقام قهرمانی، اعزام تیم خانه ورزش روستای درغک به مسابقات استانی در شهرستان باشت و کسب مقام نایب قهرمانی و کسب یک سهمیه کشوری، اعزام تیم والیبال بانوان دیشموک به مسابقات استانی، برگزاری همایش های کوهپیمایی و صعودهای ورزشی به مناسبت های مختلف، اجرای برنامه های استعدادیابی با همکاری مدرسه فوتبال ستارگان دیشموک، برگزاری کلاس تئوری مربیگری درجه سه، دیدار دوستانه پیشکسوتان تیم فوتبال ایران با پیشکسوتان دیشموک و… اشاره کرد.

اندیک به حمایت های بی سابقه مدیر جهادی، پر تلاش و خستگی ناپذیر بنیاد علوی از ورزش اشاره و عنوان کرد: عملکرد ورزش و جوانان در بخش دیشموک که باعث نشاط و شادابی، سلامت اجتماعی و سوق دادن مردم به ورزش به ویژه بانوان شد نتیجه و محصول حمایت نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک از ورزش می باشد و از جناب آقای مختاری و حجت الاسلام والمسلمین سید صاحب بذرافشان معاون فرهنگی بنیاد علوی نهایت تقدیر و تشکر را می کنیم.

وی، همچنین از مجموعه ی شورای اداری در راس بخشدار محترم، شهردار و شورای شهر دیشموک، هئیت های ورزشی که بازوان توانمند ورزش و جوانان می باشند، مربیان، بانوان فعال، داوران و جامعه ورزش بخش دیشموک تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید صاحب بذرافشان معاون فرهنگی بنیاد علوی دیشموک هم ضمن عرض تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به ارائه گزارش عملکرد جشنواره ورزشی شهید ابراهیم هادی پرداخت و افزود جشنواره ورزشی شهید ابراهیم هادی در هفت رشته ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، دوومیدانی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و فوتبال دستی در حال اجرا می باشد که در مرحله مقدماتی آن بیش از ۵۰۰ ورزشکار شرکت و پس از برگزاری مسابقات مختلف و استعدادیابی زیر نظر مربیان ۴۳ نفر از ورزشکاران انتخاب و به نخستین المپیاد ورزشی شهید ابراهیم هادی در مشهد مقدس اعزام می شوند.

بذرافشان ضمن تقدیر و تشکر از مربیان جشنواره ورزشی شهید ابراهیم هادی عنوان کرد که بخش دیشموک در مرحله مقدماتی جشنواره در بین ۴۰ منطقه هدف بنیاد علوی رتبه اول را کسب کرد.

در پایان ورزش و جوانان به پاس حمایت های معنوی امام جمعه محترم بخش دیشموک از ورزش تجلیل و وی را با افتخار به عنوان سفیر ورزش در بخش دیشموک معرفی کرد.

انتهای پیام/