شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدْهَامَّتَانِ» ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛فراخوان مسابقه مدهامتانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: آیین‌نامه مسابقات شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدْهَامَّتَانِ» ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از طریق سامانه «بچه‌های مسجد» منتشر شده است.
کریم لایقی‌اصل افزود: این مسابقات در دو بخش عمومی و اختصاصی و با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: استعدادیابی قرآنی، برگزاری جلسات قرآن کریم، تلاوت نور و تولیدات هنری از رشته‌های بخش عمومی این جشنواره قرآنی است.
لایقی‌اصل اضافه کزد: این دوره از مسابقات در بخش اختصاصی رشته‌های قرائت (ترتیل، تحقیق، تقلیدی)، حفظ (کل و جزء ۳۰)، اذان، مکبری، مفاهیم و معارف اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.
وی بخش ویژه اعضا، بخش رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر ۷ سال، بخش ویژه کانون، تلاوت نور، تولیدات هنری و بخش بین‌الملل را از جمله بخش‌های جشنواره «مدهامتان» عنوان کرد.
سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره تا ۳۰ تیر ادامه دارد، افزود: این مسابقات در رده‌های سنی کودکان (رده سنی زیر ۷ سال)، نوجوانان (رده سنی ۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال) برگزار می‌شود.
لایقی‌اصل گفت: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی الکترونیکی https://bachehayemasjed.ir/home و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش «فعالیت‌های من» مراجعه کرده و در قسمت «مدهامّتان» در رشته‌های اعلام شده ثبت‌نام کنند.

 

انتهای پیام _

  • نویسنده : مالک آهنگ