جاده‌های پر خطر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مساعدت دولت در سفر دور دوم به استان
جاده‌های پر خطر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مساعدت دولت در سفر دور دوم به استان
جاده‌های پر خطر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مساعدت دولت در سفر دور دوم به استان استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده‌های استان پر خطر هستند و انتطار داریم در سفر دولت اعتباری به استان تخصیص داده شود‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید علی احمدزاده با اشاره به وضعیت جاده‌های استان گفت: ۱۲ درصد تلفات استان در کمربندی یاسوج است که پنج کیلومتر این محور دو بانده شد و مابقی در حال انجام است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: جاده‌های استان پرخطر هستند به همین دلیل رقم‌های بزرگی اختصاص داده شده و کار در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: محورهای یاسوج به بابامیدان، یاسوج به اصفهان و یاسوج به شیراز از نقاط حادثه‌خیز استان به شمار می‌روند و دو بانده کردن آنها در دستور کار است

 

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح رسمی محور پاتاوه به دهدشت پس از ۲۸ سال در سفر دولت به استان خبر داد و گفت: دولت باید برای دو بانده شدن این محور اعتبار هزینه کند و در این خصوص هم با وزیر راه صحبت کردیم که نمی‌توانیم قتلگاه جدید بسازیم.

 

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم جاده‌های استان را از این وضعیت خارج کنیم، گفت: به این سفر برای اختصاص اعتبار به جاده‌های استان امیدواریم.

 

احمدزاده ادامه داد: مسیر یاسوج باغچه سادات ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: جاده لنده به تراب به طول ۱۲ کیلومتر در حال انجام است که با ساخت این جاده ۴۳ کیلومتر مسیر یاسوج به لنده کمتر می‌شود.

 

احمدزاده بیان کرد: برای ۳ کیلومتر این جاده ۹۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است چرا که ساخت راه در استان به خاطر کوهستانی بودن هزینه‌بر است.

 

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساخت تونل و جاده در استان هزینه‌بر است، مردم فکر نکنند کاری صورت نمی‌گیرد بلکه شبانه‌روزی در حال کار در محورهای استان هستیم اما خطرات زیاد، جاده‌ها پرخطر و عقب ماندگی زیاد است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ