۱۶۳۰ زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه به کهگیلویه و بویراحمد بازگشتند
۱۶۳۰ زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه به کهگیلویه و بویراحمد بازگشتند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۶۳۰ زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه وارد استان شدند.

عابد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: تاکنون یک هزار و ۶۳۰ زائر اربعین حسینی با ۵۰ سفر از مرز شلمچه وارد کهگیلویه و بویراحمد شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بازگشت زائرین به استان اندیشیده شده افزود: معاون حمل و نقل و کارشناسان اداره حمل و نقل مسافر در پایانه مرزی شلمچه جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) حضور دارند.

وی همچنین با اشاره به ادامه اعزام روزانه کاروان‌های عتبات عالیات از استان به مرز عنوان کرد: در جهت استقبال و آمادگی برگشت زوار، پویش “راه نجات” در استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات دهی به زائران اربعین فعال‌تر شده است.

محمدی در ادامه یادآور شد: موکب مردمی شهدای حمل و نقل استان در شهرستان بویراحمد کیلومتر ۴۰ محور یاسوج بابامیدان گچساران _بهبهان که در محورهای کریدوری جنوب در مسیر برگشت زائران استان های مرکزی کشور است به صورت خودجوش، متشکل از کارکنان ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، اقدام به برپایی موکب و خدمات دهی شبانه روزی به زائران و مسافران نظیر پذیرایی شام، ناهار، استراحتگاه ، برپایی نماز جماعت در طرح اربعین کرده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب و همچنین استراحت کوتاه زوار اربعین حسینی (ع)، پنج باب مجتمع خدماتی رفاهی و چهار باب راهدارخانه در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار این موکب پیش بینی شده است.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ