گریه ۷۰۰ میلیاردی استاندار چه شد؟ استخدام بی ضابطه و سفارشی در منطقه به آسانی انجام می شود
گریه ۷۰۰ میلیاردی استاندار چه شد؟ استخدام بی ضابطه و سفارشی در منطقه به آسانی انجام می شود
راوند به مناسبتهای پیش رو اشاره کرد و گفت: هشتم شوال سالروز حادثه جانگداز تخریب قبور پر برکت ائمه بقیع (ع) است که از تلخترین حوادث تاریخ اسلام است که وهابی ها با تفکرات غلط و افراطی چنین اهانت هایی را به ائمه بقیع کردند و چنین حوادث دردناکی را در تاریخ مسلمانان رقم زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت السلام راوند امام جمعه دیشموک با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خطبه های نماز عید فطر گفت: مقام معظم رهبری؛ همکاری، همدلی وهم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور اعلام کردند و با اشاره به ترتیبات خوب قانون اساسی درباره تشکیل قوای سه گانه افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کارها به هیچ وجه گره نمی‌خورد که خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.

راوند افزود : با توجه به دستور مقام رهبری در عدم دخالت مسئولین در کار همدیگر، این مطالبه رهبر انقلاب در استان ما بر روی زمین مانده است و اگر ناکارآمدی در دولت وجود دارد به خاطر دخالت سیاسیون و نمایندگان در عزل و نصب هاست که در این مورد باید توجه شود.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب، تمرکز بر حل مسائل و خودداری مردم و مسئولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها را یک راهبرد ضروری دیگر خواندند وگفتند:حاشیه‌ها همیشه ساخته و پرداخته دست دشمن نیست بلکه گاهی از روی غفلت یا عوامل دیگر و با انگیزه‌های گوناگون، حاشیه‌هایی در اطراف یک کار یا یک شخص ایجاد می‌شود که مردم باید بی‌اعتنا باشند و مسئولان هم بدون توجه به حواشی، تلاش خود را بر کارهای مهم و مشکل‌گشا متمرکز کنند.

راوند به مناسبتهای پیش رو اشاره کرد و گفت: هشتم شوال سالروز حادثه جانگداز تخریب قبور پر برکت ائمه بقیع (ع) است که از تلخترین حوادث تاریخ اسلام است که وهابی ها با تفکرات غلط و افراطی چنین اهانت هایی را به ائمه بقیع کردند و چنین حوادث دردناکی را در تاریخ مسلمانان رقم زدند.

ایشان نیز به روز کارگر اشاره کرد و گفت: ما باید از این کارگران که از نظر رهبر انقلاب ستون فقرات اقتصاد و محور تحقق اقتصاد مقاومتی کشور هستند تقدیر کنیم و مسئولین باید قدردان این قشر زحمت کش باشند و برای اشتغال این عزیزان برنامه ریزی کنند. اما در اول سال ۱۴۰۱ از طرف استاندار محترم کارگروهی به اسم کارگروه توسعه بخش دیشموک با مدیریت معاون اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان تشکیل شده که برای برنامه ریزی و شناسایی جهت اشتغال روستا به روستا حضور پیدا کردند ولی متأسفانه تاکنون هیچ توجهی به این منطقه نشده و این جلسات هیچ گونه خروجی به دنبال نداشت.

وی ضمن بیاناتی راجع به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به بزرگداشت مقام معلم اشاره داشت و گفت: مطهری را با توجه به رسالتش باید شهید جهاد و تبیین بنامیم و ما باید از آثار شهید مطهری که مطالب کم نظیری را برای جبهه انقلاب به ارث گذاشت الگو بگیریم و از تفکر و اندیشه زلال شهید استفاده کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل بازرسی استانداری، مسئولین استانی و فرماندار که در جمع مسئولین میز خدمت بخش دیشموک حضور یافتند گفت: امیدوارم که این خدمت برجسته دولت ادامه داشته باشد. در بحث بودجه سفر ریاست جمهوری به این استان به بخش دیشموک بی توجهی شده همانگونه که استاندار در جلسه ای اذعان داشت به خاطر سفر بنده به دیشموک و گریه بنده در این بخش محروم ۷۰۰ میلیارد بودجه به ما اختصاص دادند ولی متأسفانه در بحث خروجی این بودجه هیچ گونه توجهی به این بخش نشده که از مدیرکل بازرسی استانداری تقاضا داریم به این مسئله ورود پیدا کند و پیگیر باشند که مردم نسبت به این مسئله نگرانی دارند و از استاندار خواهانم که به بخش دیشموک توجه ویژه ای داشته باشد.

راوند افزود: برخی از مدیران استانی بسیار ضعیف هستند و در استان مدیرانی هستند که بعد از دو سال اعتقادی به این دولت و خدمات رسانی به مردم به معنای واقعی ندارند ولی دولت به این مسأله توجهی نکرد. ما از ریاست محترم جمهوری تقاضامندیم به ضعف مدیران ارشد استانی و مدیران کل استان که نسبت به زیرمجموعه بی توجه هستند نظارت نماید. چون مردم به بی عدالتی و ضعف مدیران آگاه هستند و چنین درخواستی دارند که بازرسی باید از مرکز استان شروع شود.

علی اکبر راوند افزود: مسئولین در به کارگیری نیروهای سفارشی و بی ضابطه در دولت که بیشتر هم شده باید پاسخگو باشند. اینکه مدیران استان سفارشی نیرو استخدام کنند در کجای قانون آمده است ؟ به عنوان مثال نیروی غیر تخصصی در شرکت گاز استخدام شده بی عدالتی نیست؟ تقاضامندیم مسئولین به معنای واقعی نظارت داشته باشند و انتظار داریم استاندار نظارت بیشتری داشته باشدتا به مردم ظلم نشود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ