کسب مقام برتر کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه( شهر قلعه رئیسی)
کسب مقام برتر کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه( شهر قلعه رئیسی)
کانون روستایی دره سوره از توابع شهر قلعه رئیسی جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در بین همه کانونهای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان کانون برتر برگزیده شد.

به گزارش خبر دیشموک، با اعلام سازمان جوانان مبنی بر اجرای طرح ماه تابان و معرفی کانون های برتر سازمان جوانان و با فراخوان معاونت امورجوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد و ارسال مستندات و فعالیت های شاخص همه کانون ها از بین کانون های سراسر استان کانون روستایی دره سوره از توابع شهر قلعه رئیسی  جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه به عنوان کانون برتر این استان برگزیده شد تا در مرحله کشوری به ارزیابی گذاشته شود.

  ابراهیم ثمینیان دبیر کانون جوانان  روستایی دره سوره جمعیت هلال احمر شهرستان قلعه رئیسی  در بخش برادران درباره خود و این کانون می گوید:

من متولد ۱۶/۱۱/۱۳۶۶ هستم و به مدت یک سال است به عنوان دبیرکانون روستایی دره سوره جمعیت هلال احمر شهرستان قلعه رئیسی  بخش برادران در حال فعالیت هستم و خانه هلال روستا را نیز دایر کرده ام.

ثمینیان در ادامه توضیحات معرفی خود گفت:

دیپلم رشته انسانی  دارم و تقریبا ۱۱سال از سال ۱۳۸۹تا کنون (۱۴۰۰)به صورت داوطلبانه در حال ارائه خدمات بشردوستانه می باشم.

که با فعالیت در زمینه های مختلف مقام هایی نظیر داوطلب برتر سال ۱۳۹۹شهرستان کهگیلویه  و نجاتگر سوم جمعیت را کسب کرده ام.

دبیرروستایی دره سوره در خصوص فعالیتهای شاخص کانون روستایی در سال ۱۴۰۰گفت:

فعالیت های کانون  روستایی در برنامه های اجرایی سازمان و نسبت به توان اجرایی با مشارکت در طرح های حاج قاسم سلیمانی، نذر سلامت ۱و۲، آمران سلامت، ناظران سلامت، سحاب، غربالگری کوئید۱۹ صورت گرفته است.

ابراهیم ثمینیان در مورد چگونگی آشنایی خود با جمعیت هلال احمر گفت:

با توجه و حضور یکی از کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در روستای خودمان با هلال احمر آشنا شده سپس با تجدید علاقه درونی خود به جمعیت پیوسته و خدمات داوطلبانه خود را آغاز نمودم.

سخنی با دبیر کانون:

هلال احمر درس صبر و ایستادگی را به من آموخته است و تا زمانی که احساس کنم موثر هستم در خدمت این نهاد بشر دوست خواهم بود.

در پایان نیز این دبیر کانون تعریف خود  از بشر دوست و فعالیت های داوطلبانه این گونه ابراز کرد:

کسی که بشر را دوست دارد و از خود مایه می گذارد تا اصول ۷گانه را جاری نماید.

انتهای پیام_