پیام فرمانده بسیج دیشموک به مناسبت روز قدس
پیام فرمانده بسیج دیشموک به مناسبت روز قدس
متن پیام دعوت به شرح ذیل است.

به گزارش خبر دیشموک، سروان سجاد بهرا فرمانده حوزه بسیج دیشموک به مناسبت روز قدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خامنه ای: (اعلام روز قدس از حرکت‌های تهاجمی جمهوری اسلامی در مقابل نقشه حذف فلسطین بود.)
روز قدس، میراث ماندگار امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قبله نخست مسلمانان و روز ارج نهادن به انسانیت و حمایت وجدان‌های بیدار بشریت از مقاومت مردم مظلوم و آزاده فلسطین در برابر رژیم جعلی صهیونیستی است.
ملت عزتمند ایران، مسلمانان غیرتمند و ملل آزاده جهان هرگز اجازه نخواهند داد تا جنایات رژیم اشغالگر، خیانت سران خود فروخته برخی دولت‌های اسلامی، حمایت‌های خبیثانه جهان استکبار از اشغالگران و در یک کلام ” مسئله فلسطین” به فراموشی سپرده شود.
ملت غیور ایران اسلامی بر خود وظیفه میداند در لبیک به ندای رهبری فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و پیروی از فرموده امیرالمونین(ع) ” کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً ” ؛ در دفاع از مظلومیت و تجلیل از ایستادگی فلسطین فریاد برآورد که پاره تن جهان اسلام در اشغال نمانده و جهانیان نابودی قریب الوقوع فرزند ناخلف و خونریز استکبار را به نظاره خواهند نشست.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، آحاد مردم ظلم ستیز و بصیر بخش دیشموک را دعوت به شرکت گسترده در برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس‌، پس از دوسال برگزاری خودرویی به دلیل همه گیری ویروس کرونا نموده و آزادی قبله نخست اسلام را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سروان سجاد بهرا

حوزه مقاومت بسیج دیشموک

انتهای پیام/