پیام تبریک دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک به مناسبت عید مبعث
پیام تبریک دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک به مناسبت عید مبعث
عید بزرگ مبعث روز تکامل دین ، تجلّی رحمت الهی و ظهور ارزش‌های پاک و ناب انسانی است که امت پیامبر اسلام را نور روشنائی و فضیلت می بخشد

 

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک؛ اسفندیار مختاری  دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک در پیامی عید مبعث را تبریک گفت .

متن پیام به شرح زیر است:

(بسم الله الرحمن الرحیم)

امام علی علیه السلام  می فرماید: «رَسُولُ الله صلی الله علیه و آله اَمَّا قَحاتَمَ النّبیین لَیسَ بَعْدَهُ نبی وَلا رَسُولٌ وَ خَتَمَ بِرَسُولِ اللهِ الْأَنْبِیاءُ اِلی یوْمِ الْقِیامَةَ؛ رسول خدا صلی الله علیه و آله، پایان بخش رسالت تمام پیامبران است و پس از او پیامبر و رسولی تا روز قیامت، برانگیخته نخواهد شد».

مبعث نورانی گل سرسبد بوستان هستى و آخرین پیام آور الهی حضرت محمد مصطفی (ص) بر تمام رهروان و دلدادگان این پیامبر مهربانی فرخنده باد.

در این عید بارش کلام رحمانی «اقرا باسم ربک» سرآغاز راه و مسیری شد تا انسان از بی عدالتی و فساد بیرون آمده، گام در مسیر سعادت بخش عدالت، کرامت و مهربانی گذارد.

اینجانب فرارسیدن عید سعید مبعث، تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان به ویژه مردم شریف و متدین استان کهگیلویه و بویراحمد  و بخش دیشموک  تبریک عرض نمود و  سربلندی و عظمت همگان را در راه و مسیری که پیامبر اسلام(ص) ترسیم نموده اند از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/ م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ