پلمب ۸ واحد گران فروش پوشاک
پلمب ۸ واحد گران فروش پوشاک
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمب ۸ واحد پوشاکی گران فروش در سطح شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛     سید حمزه لقمانی در گفتگو با خبرنگار در یاسوج از اجرای طرح ویژه نظارتی در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ در تمام شهرستانهای تابعه خبر داد.
لقمانی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و حلول ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالا این سازمان طرح ویژه نظارت برمراکز خرید و بازارهای عمده را آغاز و در دو مرحله عملیاتی می نماید.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرحله اول طرح از ۱۵ اسفندماه تا پایان سال جاری می باشد و مرحله دوم آن از یک فروردین ماه سال ۱۴۰۳ آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
لقمانی گفت: در این طرح هشت اکیپ گشت مشترک در سطح استان در دو تایم صبح و عصر فعال و اولویت های کاری ، رصد آجیل و خشکبار ، پوشاک، میوه، گوشت قرمز و ماهی و مرغ ، کیف و کفش ، مراکز تفریحی و گردشگری و اقامتی ، کالاهای اساسی، فروشگاههای زنجیره ای، ترمینال مسافربری ، قالیشویی، و سایر خدمات را در دستور کار قرار دادیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد هدف از طرح نظارتی را پایش بازار و پیشگیری از تخلفات اقتصادی عنوان کرد افزود: گشت مشترک تعزیرات با حضور میدانی روسای شعب و همراهی و بازرسان دستگاههای نظارتی بازار شامل سازمان صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، صدا و سیما، نیروی انتظامی و اتحادیه ها جهت پیشگیری از تخلفات احتمالی و برای رفاه حال مردم انجام می شود.
وی در ادامه از برخورد با مغازه‌های گران فروش پوشاکی در استان و در سطح شهر یاسوج خبر داد و گفت تعداد ۸ واحد فروش پوشاک در سطح یاسوج به دلیل گران فروشی پلمب شدند.پایان پیام/