مادر شهید نوروزی؛پشیمان نیستم و چهار فرزند دیگرم را هم تقدیم میکنم
مادر شهید نوروزی؛پشیمان نیستم و چهار فرزند دیگرم را هم تقدیم میکنم
به مناسبت هفته نیروی انتظامی ؛ امام جمعه ،بخشدار ورئیس دادگاه عمومی و انقلاب با همراه مجموعه ناجا در دیشموک و اسفندان با خانواده شهید موسی نوروزی دیدار و از این خانواده تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند ضمن تبریک هفته فراجا(ناجا) اظهار داشت:آرامش و آسایش و امنیت جمهوری اسلامی ایران را مرهون آنها هستیم .

 

وی خاطرنشان کرد : یکی از شهدای راه امنیت ؛ شهید موسی نوروزی است و هر چه داریم به برکت خون شهداست به همین مناسبت حضور پیدا کردیم تا از ایثار و از خودگذشتگی خانواده شهید تقدیر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند یکی از مسیرهای عاقبت بخیری را خون شهداء دانست و گفت : همه ما با پیروی از تفکرات، اخلاق و گفتار شهداء سعی کنیم آن راه را ادامه دهیم.

مادر شهید درجواب سوال خبرنگار خبر دیشموک که پرسیدند ما جوانان برای عاقبت بخیری چکار کنیم، گفت : همه جوانان در مسیر شهید موسی حرکت کنند عاقبت بخیر خواهند شد.

مادر شهید به دیگر سوال ما که آیا پشیمانی از اینکه فرزندت را در این راه از دست دادی گفت: اصلاً، چهار فرزند دیگر دارم هم حاضرم برای مسیر شهید، نظام وانقلاب تقدیم کنم.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ