پایان مسابقات قرآن و عترت با معرفی نفرات برتر
پایان مسابقات قرآن و عترت با معرفی نفرات برتر
آیین اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ پایان ۴ روز رقابت دانش‌آموزان در مسابقات قرآن و عترت با معرفی نفرات برتربه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانش‌آموزی گفت: ۱۱۰۰ دانش آموز در مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی شرکت کردند که از این تعداد ۳۲۶ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

حجت دبیقی افزود: دانش آموزان منتخب استانی به مدت ۴ روز در دو بخش آوایی و پژوهشی در دو رده پسران و دختران به رقابت پرداختند که نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری که در استان خراسان رضوی مشهد مقدس و کرمانشاه برگزار می‌شود راه پیدا کردند.

وی یادآور شد: در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶۰ هزار نفر در ۱۰ رشته دختران و ۱۱ رشته پسران شرکت کرده بودند.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر وتشکر از عوامل برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات در بالاترین کیفیت از نظر داوری برگزار شد تا بهترین‌ها به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

در پایان این آیین از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ