«ویژه برنامه های هلال احمر در دیشموک»/تقدیر «امام جمعه» از ارائه خدمات هلال احمر به دیشموک/ تجدید میثاق با شهداء تا دیدار با امام جمعه+تصاویر
«ویژه برنامه های هلال احمر در دیشموک»/تقدیر «امام جمعه» از ارائه خدمات هلال احمر به دیشموک/ تجدید میثاق با شهداء تا دیدار با امام جمعه+تصاویر
به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی هلال احمر و صلیب سرخ مسئول خانه هلال شهدای دیشموک به همراه جوانان (داوطلبان) و اعضای  خانه هلال با حضور در گلزار شهدای دیشموک با آرمان‌های بزرگ حضرت امام خمینی (قدس سره) و شهدای انقلاب اسلامی‌با قرائت فاتحه تجدید میثاق نموده و یاد و نام تمام شهدا  را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند ضمن تبریک هفته هلال‌احمر اظهار کرد: هلال احمر در سالهای اخیر خدمات خوبی به منطفه دیشموک ارائه کرد و این امر با تلاش رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه محقق گردید که نشان از توجه ویژه وی به منطقه دیشموک دارد.

امام جمعه دیشموک از ضروریات مهم برای منطقه را راه اندازی نمایندگی هلال احمر در بخش دیشموک دانست و گفت : با توجه به پراکندگی روستاها ، نبود راه ارتباطی و وسعت جغرافیایی بخش دیشموک،  اتفاقات طبیعی بیش از سایر مناطق در این منطقه رخ می دهد و حضور به موقع امدادگران هلال احمر از الزامات می باشد که انتطار می رود نسبت به این مسئله توجه ویژه ای صورت بگیرد تا هر چه زودتر این امر مهم محقق گردد.

 

حجت الاسلام والمسلمین راوند خاطرنشان کرد: خدمات مهم هلال‌احمر در جامعه امدادرسانی است و نکته مهم دیگر آموزش های ویژه و مثمر ثمر است که هلال احمر در منطقه دیشموک طی چند سال اخیر بصورت ویژه انجام داد و در این راه از آقایان آهنگ و ثمینیان تشکر میکنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین راوند تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی دانش آموزی و  صدور مدارک و گواهینامه های هلال احمر بصورت اینترنتی از برنامه های تأثیرگذار و مهم بود که این مسئله ها قابل تقدیر و تحسین است و این یعنی نقش آموزش و تلاش در هر کاری با مدیریت و تدبیر زمینه ساز موفقیت در آن کار خواهد بود.

 

وی در پایان گفت : تلاش و همکاری های سید عادل رهبریان و مجموعه همکاران درهلال احمر شهرستان کهگیلویه جهت خدمت به مردم دیشموک در چند سال اخیر بی نظیر بود که جا دارد از آنها تقدیر و تشکر نمائیم.

لازم بذکر است : به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی هلال احمر و صلیب سرخ مسئول خانه هلال شهدای دیشموک به همراه جوانان (داوطلبان) و اعضای  خانه هلال با حضور در گلزار شهدای دیشموک با آرمان‌های بزرگ حضرت امام خمینی (قدس سره) و شهدای انقلاب اسلامی‌با قرائت فاتحه تجدید میثاق نموده و یاد و نام تمام شهداء را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ