ورزش بانوان از افتخارآفرینی تا بی‌مهری
ورزش بانوان از افتخارآفرینی تا بی‌مهری
ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد سال‌ها است که مورد بی‌مهری قرار گرفته است و کسی به فکر استعدادهای در این زمینه نیست.

به گزارش خبر دیشموک، بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم محدودیت‌ها در کنار مردان افتخارات زیادی را برای استان به ارمغان آوردند اما متاسفانه مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

زمانی شبنم بهشت خانم گل فوتبال ایران که اهل استان کهگیلویه و بویراحمد تیتر اول خبرها بود اما این روزها هیچ کسی از شبنم بهشت خبری ندارد و سراغی‌ از او نمی‌گیرد.

خیلی راه دور نرویم طاهره آذرپیوند فروردین امسال بود که در مسابقات کوراش به میزبانی کشور تاجیکستان مدال برنز را کسب کرد اما به دلیل بی‌مهری‌ها اعلام کرد دیگر به نام استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات حاضر نمی‌شود.

  ۷مرداد امسال تیم جوجیستو بانوان که همگی از استان کهگیلویه و بویراحمد بودند در مسابقات برزیل مدال طلا کسب کردند حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شدند اما چون در استان هیچ حمایتی نشدند به نام استان فارس در این دوره از مسابقات شرکت کردند و این افتخار به نام آنها ثبت و ضبط شد تا ورزش استان بیش از هر زمان دیگری مظلوم واقع شوند.

تیم فوتسال بانوان نگین لنده نماینده استان در لیگ دسته دوم بانوان کشور که در حال آماده‌سازی برای مسابقات است که به دلیل مسائل مالی با توجه به نبود اسپانسر مالی درخواست حمایت دارند.

باشگاه نگین لنده  متشکل از بازیکنان بومی و غیربومی از شهرستانهای لنده، دهدشت، چرام،  شیراز، کازرون و ماکو آذربایجان غربی هستند که برای هزینه ایاب ذهاب  و خوراک بازیکنان چیزی بالغ بر۵۰میلیون تومان، لباس اورجینال برای مسابقات دو دست مجموعا ۳۰ دست و ۱۵ دست گرم‌پوش و شلوار نیاز دارد و شاهدیم که در فضای مجازی این نیاز تیم ورزشی دست به دست می‌شود که زیبنده ورزش استان نیست.

هفته گذشته بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای ورزش از بی‌مهری به ورزش انتقاد کرد و گفت: ورزشکاران به من مراجعه می‌کنند و می‌گویند که حمایت نمی‌شوند و خودشان هزینه‌ها را پرداخت می‌‌کنند.

 حال ورزش به خصوص  ورزش بانوان در کهگیلویه و بویراحمد خوب نیست و امیدواریم مدیرکل تازه نفس ورزش و جوانان نسخه برای درمان حال ناخوش ورزش تجویز کند.

انتهای پیام/