شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • 22 مرداد 1402 - 17:49
هواشناسی:

هشدار هواشناسی/ منتظر وقوع رگبار باران باشید + جزئیات

هشدار هواشناسی/ منتظر وقوع رگبار باران باشید + جزئیات
هشدار هواشناسی/ منتظر وقوع رگبار باران باشید + جزئیات
وزش شدید باد در استان های نیمه شرقی طی روزهای آینده پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، طی روزهای آینده در استان های نیمه شرقی کشور شاهد وزش شدید باد و وقوع گردوخاک و حتی وقوع خسارت های جزیی به برخی مناطق خواهیم بود.

استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق کرمان و همچنین مناطقی از مرکز سیستان و بلوچستان و شرق کرمان برای روزهای آینده با وزش شدید باد همراه هستند.

شدت وزش باد در برخی مناطق بسیار قابل توجه ظاهر شده و بنابراین احتمال وقوع خسارت در این مناطق بسیار بالا می باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق کشور خبر داد.

تا آخر هفته در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود و تنها در این مدت در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر همرفتی با احتمال رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در برخی نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق به‌ویژه در منطقه زابل و نوار شرقی خراسان جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

در پنج روز آینده نیز شرق دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا ( ۲۳ مرداد) صاف و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه ( ۲۴ مرداد) صاف، گاهی وزش باد، از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ مرداد) اهواز با دمای ۴۸ و ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر کرد با دمای۱۰ و ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ

برچسب ها

امام جمعه: مطالبات مردم دیشموک اسیر باندبازی مسئولین 08 اردیبهشت 1403
خطبه های نماز جمعه:

امام جمعه: مطالبات مردم دیشموک اسیر باندبازی مسئولین

امام جمعه کهگیلویه وضعیت نامناسب جاده‌های روستایی دیشموک را نتیجه تعلل مسئولین راهداری استان دانست و گفت: اگر در جلسات خصوصی می‌گوییم و توجه نمی کنید به منزله این نیست که نمی‌دانیم در راهداری استان چه خبر است ؛نگذارید کار مردم در باندبازی و سردسیری و گرمسیری شما معطل بماند.

عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در کهگیلویه دستگیر شد 08 اردیبهشت 1403
فرمانده انتظامی شهرستان:

عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در کهگیلویه دستگیر شد

رئیس پلیس شهرستان کهگیلویه از دستگیری عامل فروش دستگاه‌های پیشرفته تقلب کنکور در این شهرستان خبر داد

جبار روشن افشاگری کرد/ بابکان پور آشکارا در امورات دخالت می‌کند 06 اردیبهشت 1403
افشاگری یک مدیر ارشد استان:

جبار روشن افشاگری کرد/ بابکان پور آشکارا در امورات دخالت می‌کند

افشاگری جبار روشن رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد: آقای بابکان‌پور آشکارا در امورات این سازمان دخالت می‌کند / از دستگاه‌های نظارتی درخواست کردم به این سازمان ورود کنند تا «سیه رو شود هر که در آن غش باشد» / اعتراض نیروها طبیعی است؛ چون فرزند و برادرزاده آن‌ها را اخراج کردم، این‌ها همه خانوادگی در سازمان استخدام شدند / نه زور زدم برای این صندلی و نه التماس می‌کنم برای ماندن

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.