نحوه فعالیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در تعطیلات نوروزی
نحوه فعالیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در تعطیلات نوروزی
مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان در تعطیلات نوروزی فعال و آماده خدمت به شهروندان و مسافران نوروزی است.

به گزارش خبر دیشموک  ، یونس محمودیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج و درمانگاه وابسته به آن و همچنین پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهر دوگنبدان در روزهای تعطیلات نوروز فعالیت می کند.

وی بیان کرد: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهر دهدشت نیز همزمان با تعطیلات نوروزی در شیفت صبح به بیماران و مراجعان خدمات رسانی می کند.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:تیم های مدیریت سازمان تامین اجتماعی استان بر نحوه خدمات رسانی در این مراکز درمانی ساماندهی شده است.

محمودیان عنوان کرد: در زمان حاضر ۴۴.۵رصد از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی تاکید کرد:هم اکنون ۱۷۲ پزشک عمومی،۱۱۴ مرکز داروخانه، ۱۲۹ مرکز پاراکلینیکی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و ۶۶ درمانگاه خصوصی و دولتی، ۹بیمارستان و در مجموع۵۱۱ موسسه پزشکی طرف قرارداد تامین اجتماعی استان هستند.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۳۰ هزار نفر در شهرستان بویراحمد،۱۰۰ هزار نفر در شهرستان گچساران و ۵۲ هزار نفر در شهرستان های چهارگانه کهگیلویه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی استان هستند.

انتهای پیام/