مدعیان آزادی، بزرگ‌ترین دروغ‌ها را پمپاژ می‌کنند/ زنان در اروپا هیچ حامی ندارند
مدعیان آزادی، بزرگ‌ترین دروغ‌ها را پمپاژ می‌کنند/ زنان در اروپا هیچ حامی ندارند
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان در غرب هیچ حامی و دفاعی ندارند و امروزه مظلوم‌ترین زنان جهان در اروپا زندگی می‌کنند.
به گزارش خبر دیشموک، سردار حمید خرمدل در آیین اختتامیه رویداد محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به حجم تبلیغات و فشارهای روانی دشمن گفت: همه تلاش و همت سپاه برای خدمت به مردم است اما دشمن می‌خواهد این سیستم را به هم بریزد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه دنیای غرب بر روی آزادی مانور می‌دهد اما بزرگترین دروغ‌‌ها توسط خود آنها پمپاژ می‌شود، می‌گویند همه آزاده هستند اما نمایندگان آنها به قرآن و مذهب ما توهین می‌کنند در حالی که ما به دین و مذهب و کتاب آنها احترام می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه آنچه در عرصه بین‌المللی صورت می‌گیرد واقعیت و مجازی است، بیان کرد: باید  در هر دو حوزه قدرتمند شویم چرا که آمریکا زبان مذاکره نمی‌فهمد و فقط و فقط با زبان زور با این کشور سخن گفت.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم در فضای مجازی و هم فضای حقیقی باید خوب عمل کنیم، گفت: امروزه حتی مطالبه مردم در دورافتاده‌ترین مناطق استان اینترنت است.

سردار خرمدل عنوان کرد: ممکن است با حرف زدن نتوانیم منظورمان را برسانیم اما با یک کلیپ چند دقیقه‌ای حرفمان را به کرسی بنشانیم.

وی با بیان اینکه مرکز آفرینش سپاه یکی از مراکز کارآمد کشور است، گفت: برخی از برنامه‌ریزی دشمن در فضای مجازی است و باید در این فضا قدرتمند شویم چرا که دنیای بین‌المللی دنیای تعارف نیست و هر کسی زورش برسد تجاوز و تحقیر می‌کند.

سردار خرمدل ادامه داد: امروزه بیچاره‌ و مظلوم‌ترین زنان در اروپا هستند، بیشترین ظلم و جنایت علیه زنان صورت می‌گیرد اما هیچ مدافعی ندارند و پلیس و قوانین در اروپا همه علیه زنان است.

سردار خرمدل با اشاره به جایگاه زنان در ایران اسلامی گفت: زنان در ایران اسلامی از کار، شغل و احترام خاصی برخوردار هستند، دین، قوانین، حاکمیت، مردم و خانواده‌ همه حامی زنان ایران هستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در همایش زنان اثرگذار که در تهران برگزار شد زنان از کشورهای مختلف جهان به جایگاه و مقام زنان ایرانی اشاره داشتند.

انتهای پیام/