قاتلین در استان چه شدند؟
قاتلین در استان چه شدند؟
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتلین سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید علی احمدزاده در مراسم رژه صبحگاهی نیروی انتطامی با تبریک هفته فراجا، گفت: اعضای شورای تامین استان در جهت برقراری امنیت پایدار در استان وظایف حساس و سنگینی برعهده دارند و زحمات زیادی مرتکب می‌شوند.

 

استاندار با بیان اینکه، نقش موثر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش جامعه قابل تقدیر است افزود: نیروی انتظامی مجاهدانه به صورت میدانی پای کار بوده و هیچ کاری نیست که برای پیشبرد آن حضور نداشته باشند.

 

وی با بیان اینکه، مردم از نیروی انتظامی اعتماد و اطمینان کامل دارند و قدردان زحمات آنها هستند، افزود: نیروی انتظامی در همه زمینه ها به فکر رفاه، امنیت و سلامت مردم هستند.

 

استاندار عنوان کرد: نیروی انتظامی در پیشگیری و مبارزه با جرایم در جامعه و برای جلوگیری و کاهش حوادث رانندگی در تمام مسیرها نقش سازنده‌ای ایفا می‌کنند.

 

احمدزاده بیان کرد: نیروهای انتظامی ایجاد کننده نظم و امنیت در همه سطوح مختلف در مناطق شهری و مرزها هستند.

 

احمدزاده ادامه داد: نیروی انتظامی سال جاری برای ایجاد آرامش و آسایش مردم شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند که سه تن از این شهدا فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

استاندار به اقدامات سازنده نیروی انتظامی در فتنه‌های سال گذشته اشاره و عنوان کرد: ملت ایران در آشوبی که دشمن طراحی کرده بود رشادت و اقتدار نیروی انتظامی را به عینه مشاهده کردند آنها از جان خود گذشتند اما صحنه را به آشوبگران و ضد انقلاب نسپردند.

 

احمدزاده خاطرنشان کرد در این حادثه تعدادی از فرزندان ایران اسلامی در فراجا برای اینکه خدشه به آرامش مردم وارد نشوند به شهادت رسیدند که قدردان همه زحمات و تلاش های آنها هستیم.

 

همه قاتلین قتل‌های امسال دستگیر شدند

 

در ادامه سردار کیقباد مصطفایی با اشاره به اینکه امنیت لازمه زندگی بشر است، گفت: در سایه امنیت سایر فعالیت‌های امکان‌پذیر است.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: به برکت وجودی رهبر فرزانه انقلاب شاهد امنیت پایدار در درون و بیرون مرزهای استان هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از مولفه‌ها از امنیت پایدار و خوبی برخوردار است، گفت: در زمینه امنیت پایدار از میانگین کشوری وضعیت بهتری داریم‌.

 

این مسوول با بیان اینکه شورای تامین همواره دغدغه امنیت استان را دارد، گفت: ۱۰۱ هزار و ۱۸۶ مورد ماموریت پلیس را انجام داده است.

 

وی بیان کرد: تمامی قتل‌هایی که در سال جاری رخ داده در کمترین زمان ممکن کشف و قاتلین آنها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

 

مصطفایی بیان کرد: سال جاری ۶۸۳ سارق حین سرقت یا بعد از آن شناسایی و دستگیر شدند و به محاکم قضایی تحویل داده شدند.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ