«رودسمه و پای‌پره» برمدار یک اتفاق بزرگ/استاندار آبروی خود را برای حل مشکل مردم «گرو» گذاشته است+مستندات و تصاویر
«رودسمه و پای‌پره» برمدار یک اتفاق بزرگ/استاندار آبروی خود را برای حل مشکل مردم «گرو» گذاشته است+مستندات و تصاویر
البته مخالفانی بودن که به استاندار انقلابی حمله و او را مورد انتقاد قرار دادند، ولی وی برای حل مشکل مردم حتی آبروی خود را گرو گذاشتند و نشان دادند خدمت به مردم ارزش و اهمیتی والا دارد.

به گزارش خبر دیشموک ، در این گزارش سعی خواهیم کر د تا مروری شود بر تاریخ مشکلات روستاهای رودسمه و پای پره دیشموک که گذری باشد برتاریخ صفر تا صد یک بحران که در آستانه‌ی حل شدن می باشد.

ابتدا به عرض شما برسانیم، مشکلات راه‌های ارتباطی بین شهرستانی، استانی و روستاهای دیشموک، آسیب های اجتماعی و احداث اورژانس اجتماعی، کمبود فضای آموزشی و احداث مدارس چندکلاسه، فضای آموزشی و برق روستاهای دورافتاده ی سرتنگ لیراب، احداث پل ارتباطی رودسمه، احداث پل ارتباطی دم رود ایک، راه اندازی اینترنت پرسرعت در اقصی نقاط بخش دیشموک، مشکلات ورزشی و احداث چمن مصنوعی از جمله مشکلاتی بودند که خبر دیشموک طی سالهای اخیر با جریان سازی، آنها را از مسئولان مطالبه کرده است، اکثر این موراد با دعای خیر مردم، همت مسئولان و تلاش فراوان همکاران رسانه ای مرتفع شد.

یکی از اساسی ترین مشکل روستاهای رودسمه و پای پره احداث یک پل ارتباطی بوده است، که در ذیل گزارشی از روند این مطالبه بحق خواهیم پرداخت.

اولا در  گزارش صرفا قصد داریم که تلاش تیم خبر دیشموک را در این راستا شفاف سازی کنیم نه اینکه چیزی را مثل برخی مسئولان بنام!؛ بزنیم، چرا که وظیفه ی ما نوکری مردم می باشد، البته از مطالبه گری مردم، تلاش رسانه های شهرستان و استان، ائمه جمعه، بخشداران، فرمانداران و نماینده های مردم در مجلس که در این مسیر تلاشی داشتند، قدردانی ویژه می‌کنیم.

گزارشات زیادی از نبود پل در روستای رودسمه کار کردیم که در ذیل برخی مستندات خبر دیشموک را مشاهده می کنید

در میان جریان سازی و مطالبه گری ، مسئولانی هم بودند با حداقل دارایی خود به جنگ با رودخانه می رفتند، فرمانداران و بخشداران و بعضا با کمک از شهردارانی، ولی مهمترین امر احداث یک پل بود، و فقط یک پل ارتباطی می توانست این همه مشکلات را مرتفع کند.

و اما ما هر چه خبر میزدیم، برخی ها ما را متهم به سیاه نمایی کرده و رسانه دشمن تلقی می کردند تا اینکه استاندار آقای احمدزاده در منطقه ، محرومیت از نزدیک را مشاهده میکند وبه نحوی که سنگینی محرومیت موجود استاندار را به گریه می اندازد، در دل مسئولانی کشوری یک تحول رخ می دهد، همه به تکاپو افتاده و به کمک استاندار آمده اند.

البته مخالفانی بودن که به استاندار انقلابی حمله و او را مورد انتقاد قرار دادند، ولی وی برای حل مشکل مردم حتی آبروی خود را گرو گذاشتند و نشان دادند خدمت به مردم ارزش و اهمیتی والا داردو

 

در واقع می توان گفت؛ استاندار حتی آبروی خود را گرو گذاشته تا احداث یک پل ارتباطی در این منطقه، نویدبخش یک تحول عظیم باشد.

عکس ذیل نمایی از روز کلنگ زنی و افتتاحیه پروژه در زمان صفا حبیبی بخشدار سابق و وضعیت  روند پل  می باشند، اینجا هم می توان گفت پروژه با پیگیری های شخص استاندار در زمان بخشدار سابق با قدرت برای تکمیل حرکت داشت.

و حالا در فروردین روند ۱۴۰۳ احداث پل ارتباطی پیشرفت خوبی داشته و قرار است بزودی تکمیل و افتتاح شود، که این امر علاوه بر رفع مشکلات، برای جلوگیری از مهاجرت و حتی جذب گردشگر و تحول اقتصادی و توسعه منطقه تاثیری زیادی خواهد داشت.

امیدواریم استاندار، نماینده مردم در مجلس و فرماندار و مجموعه مسئولان در این راستا همه ی تلاش خود را بکار گرفته تا بزودی این اتفاق مهم در یک منطقه دورافتاده رخ داده و تکمیل و تحویل مرده شود.

گفتنی است گزارشات دریافتی حاکی از پیگیری های جدی شخص استاندار و نماینده مجلس جهت تکمیل این پروژه عظیم را دارد.

انتهای پیام/