راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی صدا و سیما برای داوطلبان انتخابات مجلس
راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی صدا و سیما برای داوطلبان انتخابات مجلس
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:کانال‌های انتخاباتی صدا و سیما فرصتی برای بیان افکار، اندیشه‌ها و برنامه‌های داوطلبان انتخابات مجلس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید علی احمدزاده در یاسوج، با اشاره به افتتاح کانال‌های انتخاباتی در استان گفت: روز گذشته با حضور مسوولان استانی ‌و ملی سه کانال برای سه حوزه انتخابیه گچساران و باشت، بویراحمد، دنا و مارگون و کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌ها گفت: جهاد تبیین بهترین راه برای از بین بردن این نقشه دشمنان در آستانه انتخابات است و صدا و سیما بهترین مرکز برای جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اقدام فوق‌العاده ارزشمند صدا و سیما برای راه‌اندازی شبکه‌های انتخاباتی در استان‌‌ها گفت: داوطلبان انتخاباتی از این راه می‌توانند افکار، اندیشه‌ها و برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارند و از این روش داوطلبان را محک می‌زنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ممکن است مردم به دلیل مشغله کاری نتوانند در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا شرکت کنند اما با استفاده از این کانال‌های تلویزیونی در جریان برنامه‌های انتخاباتی کاندیدا قرار می‌گیرند و کاندیدا در یک فضای همراه با آرامش خود را به مردم معرفی می‌کنند.

احمدزاده مردم را به حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و گفت: مردم باید در این صحنه بزرگ پای کار بوده و نمایندگان شایسته‌ای برای استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

استاندار با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم در استان گفت: مجریان انتخابات در استان مصمم و همدلی به برگزاری انتخاباتی سالم در جای جای کهگیلویه و بویراحمد هستند.

پایان پیام/