شورای اداری از رایزنی با دستگاه قضا جهت عدم برخورد با بعضی متخلفان که فامیل آنهاست خودداری کنند
شورای اداری از رایزنی با دستگاه قضا جهت عدم برخورد با بعضی متخلفان که فامیل آنهاست خودداری کنند
امام جمعه دیشموک گفت: دهیاران حتماً با روحانی روستا جهت انجام کارهای فرهنگی و برنامه های فرهنگی برنامه ریزی کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در جلسه شورای فرهنگ عمومی دیشموک ، اظهار کرد:  یکی از کارهای اساسی پیامبر (ص) بحث مسجد سازی و پیگیری بحث اختلافات بود و مهم ترین مقوله کاری ایشان که انجام شد برگزاری نماز جمعه بود ، با توجه به تقارن ۱۷ ربیع با روز جمعه  واقامه اولین نماز جمعه توسط پیامبر ص در مدینه تصمیم گرفته شد فرهنگ سازی شود تا مردم روستاهایی که می‌توانند ،در نماز جمعه شرکت کنند.

حجت الاسلام راوند با اشاره به خدمات پیامبر (ص) گفت: میز خدمت ادارات جهت خدمت رسانی به مردم در این روز برگزار میشود و میز کتاب و کتب در وصف پیامبر اعظم ص با همکاری کتابخانه برگزار خواهد شد همچنین میز نقاشی با همکاری بسیج دانش آموزی و برنامه متنوع دیگری از جمله پیاده روی خانوادگی ، اهداء جایزه به اسامی که نام آن محمد است به مناسبت این روز بزرگ در دستور کار قرار خواهد گرفت.

راوند افزود: دهیاران حتماً با روحانی روستا جهت انجام کارهای فرهنگی و برنامه های فرهنگی برنامه ریزی کنند و با دعوت دهیاران به حضور در نماز جمعه از آنها خواست هر ماهی یک جلسه برای مردم روستاهایی که روحانی ندارند برگزار کنید.

حجت الاسلام راوند درپایان گفت : برای سالگرد شهید نوروزی که ۲۸ مهرماه است همه ادارات ،سازمانها ونهادها بسیج شویم تا برنامه ای در شأن نام و یاد شهید برگزار شود.

بخشدار دیشموک بیان کرد : زیربنای توسعه ؛ فرهنگ است، و اگر فرهنگ نباشد سرمایه گذار در آن منطقه هزینه نخواهد کرد.

صفا حبیبی خطاب به دهیاران و اعضای شورای اداری تاکید کرد :  تلاش و مسیر شما در جهت فرهنگ سازی یا ارتقاءِ فرهنگ مناطق حوزه استحفاظی خویش باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه دولت کلی هزینه کرده برای گاز ،اما هنوز مردم دست به قطع درختان و زغال سازی می زنند،گفت:  مردم آگاهی‌ لازم دارند ، اما در بعضی روستاها یک فرهنگی ،یک کارمند درخت قطع میکند و زغال درست می کند که این معظلی اساسی در منطقه است.

دبیر بنیاد علوی دیشموک گفت: کارگروه چند نفره متشکل از مسئولان ایجاد شود تا در استان و پایتخت پیگیر مشکلات و رفع آنها باشند.

مختاری با انتقاد از بعضی مسئولان گفت : مدیریت فامیل گرایی آسیب بزرگ منطقه هست،  دستگاه قضا با متخلفان حوزه دام و تیراندازی ها برخورد کند ، مدیران شورای اداری از رایزنی با دستگاه قضا جهت عدم برخورد با بعضی متخلفان که فامیل آنهاست خودداری کنند.

وی افزود؛ خیلی از خانواده ها فرزندان خود را رها کردند، فرهنگ سازی از خانواده ها شروع شود.

دبیر بنیاد علوی دیشموک گفت: کارگروه چند نفره ازمتشکل از مسئولان ایجاد شود تا در استان و پایتخت پیگیر مشکلات و رفع آنها باشند.

مختاری با انتقاد از بعضی مسئولان شورای اداری گفت : مدیریت فامیل گرایی آسیب بزرگ منطقه هست،  دستگاه قضا با متخلفان حوزه دام و تیراندازی ها برخورد کند ، مدیران شورای اداری از رایزنی با دستگاه قضا جهت عدم برخورد با بعضی متخلفان که فامیل آنهاست خودداری کنند.

وی افزود ؛ خیلی از خانواده ها فرزندان خود را رها کردند ،انتظار می رود فرهنگ سازی از خانواده ها شروع شود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ