دستگیری عامل تیراندازی به ۲ مامور انتظامی و یک شهروند دهدشتی
دستگیری عامل تیراندازی به ۲ مامور انتظامی و یک شهروند دهدشتی
جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که به یک شهروند و دو مأمور انتظامی در شهرستان کهگیلویه تیراندازی کرده بود، خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی کسب خبری از سوی یکی از شهروندان مبنی بر تیراندازی راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله های شهر دهدشت، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.
حمیدرضا اکبری افزود:‌ راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده ماموران با سلاح کلاشینکف به سمت خودروی پلیس تیراندازی و دو تن از مأموران را زخمی و فرار کردند.
وی ادامه داد: مأموران مجروح بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند و حال عمومی آنها خوب است.
سرهنگ اکبری اضافه کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد عاملان حادثه قبل از رسیدن مأموران به محل تیراندازی اولیه، یک شهروند را با اسلحه از ناحیه پا زخمی کرده بودند.
وی ادامه داد: پس از این حادثه، بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: عامل اصلی تیراندازی، توسط پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و فرماندهی شهرستان بویراحمد شب گذشته در یکی از محله های شهر یاسوج دستگیر شد.
وی گفت: یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه چهار تیغه خشاب، ۱۶ تیر جنگی و پنج تیر مشقی، یک قبضه شبه کلت کمری و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه از این فرد کشف شد.
انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ