خبر خوش بنیاد علوی برای مردم دیشموک/ ایجاد اشتغال پایدار برنامه اصلی بنیاد مستضعفان+تصاویر
خبر خوش بنیاد علوی برای مردم دیشموک/ ایجاد اشتغال پایدار برنامه اصلی بنیاد مستضعفان+تصاویر
با حضور مدیر عامل اشتغال بنیاد علوی کشور ؛ طرح های در دست اجرای زنبورداری و گیاهان دارویی در منطقه مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ مدیر عامل اشتغال بنیاد علوی از طرح های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید کرد .

مسعود پناهی  مدیر عامل اشتغال بنیاد علوی در حاشیه ی این بازدید اظهار داشت : منطقه دیشموک دارای پتانسیل های فراوان در  زمینه ی گیاهان دارویی و زنبورداری است و بنیاد مستضعفان در این منطقه مساعدت های خوبی نموده و برنامه ریزی هایی انجام داده تا ظرفیت ها و پتانسیل ها به منصه ضهور گذاشته شود.

وی افزود : مهم ترین مقوله ی بنیاد مستضعفان در دیشموک ایجاد اشتغال پایدار هست و در این منطقه در دو بخش زنبورداری و گیاهان دارویی کارهای بسیار خوبی انجام شد .

مسعود پناهی مدیر عامل اشتغال بنیاد علوی خاطرنشان کرد : بیش از ۲۰۰ نفر در حوزه زنبورادرای و  قریب به چهارصد نفر در گیاهان دارویی مشغول به کار شدند.

پناهی تصریح کرد :برنامه ی  بنیاد علوی ایجاد اشتغال پایدار در تمام روستاها و امید می رود با همکاری مردم و حمایت شرکت زرفام کیشِ بنیاد علوی این امر محقق گردد.

مسعود پناهی گفت : تسهیلات برای این امر مهم بیش از ۵ میلیارد تومان هست  که قرار است از منابع تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ هم مبلغی قریب به ۵ میلیاردتومان یعنی در کل قریب به ۱۰ میلیاردتومان با این توصیف جهت اشتغال پایدار در زمینه زنبوردرای و گیاهان دارویی در نظر گرفته شد و این مبلغ قابلیت افزایش هم دارد.

بینا نماینده بنیاد علوی بیان کرد : پروژه زنبورداری بخش دیشموک با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد تومن در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرا شده و ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال و توسعه اشتغال شده و عملکرد تولید عسل ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.

 

در حاشیه بازدید از طرح های بنیاد علوی خبرنگار خبر دیشموک به همراه مدیرعامل اشتغال و مجموعه بنیاد علوی دیشموک  با حضور در گلزار مطهر شهید محمد زمان تاراج با آرمانهای آن شهید والامقام  عهد خدمتگذاری و تجدید میثاق کردند.

 

 

 

 

ناتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ