حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از ۴۵۰ زندانی 
حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از ۴۵۰ زندانی 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از این زندانی‌ها حمایت کرده و ماهیانه مستمری به آن‌ها پرداخت می‌کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، قباد مبشری در بازدید از ایتام روستا‌های بخش پاتاوه در قالب طرح مفتاح الجنه، افزود: این طرح برای همه خانوار تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) استان در قالب بررسی مشکلات خانوارها، طرح افطاری و غذای گرم و سبد کالا اجرا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه ۱۵ زندانی در بخش پاتاوه تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: کمیته امداد علاوه بر پرداخت مستمری به خانواده‌های زندانیان، خدماتی همچون جهیزیه فرزندان، حمایت‌های درمانی و تحصیلی در بحث اشتغال و مسکن روستائی به آن‌ها ارائه می‌دهد.
امام جمعه پاتاوه هم گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کاری که در دنیا روی زمین مانده را بر عهده گرفته و به ایتام رسیدگی می‌کند.
 حجت الاسلام سیادت گفت: کودکان کم بضاعت ما با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز به مدیریت‌های میانی نظام رسیده اند و این لطف خداوند و برکت کار این نهاد ارزشمند است.
آبسالان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پاتاوه نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد افراد تحت حمایت این نهاد از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای اشتغال فرزندان خود در حوزه‌های مختلف دریافت کردند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ