حضور سرزده مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیشموک+تصاویر
حضور سرزده مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیشموک+تصاویر
مدیر کل آموزش و پرورش استان در بازدید از فعالیت‌های نیروهای جهادی در روستای درغک تقدیر کرد.

به گزارش خبر دیشموک، مدیر کل آموزش و پرورش استان در بازدید از فعالیت‌های نیروهای جهادی در روستای درغک تقدیر کرد.
حسنعلی عزت خواه بعد از حضور در گلزار شهدای روستای درغک، در جمع نیروهای جهادی برادران در مدرسه بنت الهدی و سپس در جمع نیروهای جهادی خواهران در مدرسه حضرت معصومه درغک حضور یافت.

عزت خواه در جمع نیروهای جهادی با اشاره به اینکه امروز موتور محرکه قوی شدن ایران اسلامی جهادی‌ها هستند ، افزود: این عزیزان جهادی که از دانشگاه فرهنگیان یاسوج بدون هیچ چشم داشتی برای خدمت رسانی به منطقه دیشموک آمده اند و به صورت جهادی مشغول فعالیت در زمینه های فرهنگی ، عمرانی ، مهارتی ، پزشکی و سلامت و … می باشند حرکتی بسیار مهم و تأثیر گذار در این منطقه انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر ویژه از این عزیزان را داریم .

ایشان این حرکت جهادی دانشجو معلمان را بسیار با فضیلت دانست و گفت: انشالله که بتوانیم با انجام کار جهادی و انقلابی ادامه دهنده راه پر افتخار امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک که در این بازدید مدیرکل را همراهی می ‌کرد به مشکلات حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در منطقه دیشموک فضای آموزشی کافی نسبت به دانش آموزان منطقه وجود ندارد .

جهانگیر اژدر تصریح کرد ما در بسیاری از مدارس بویژه مدارس دخترانه با کمبود مشاور مواجه هستیم که انتظار می رود توجه ویژه ای شود .

وی ضمن تشکر از نیروهای جهادی که در تعمیر و شاداب سازی مدارس و کارهای فرهنگی که در منطقه انجام می دهند از آنها خواست که این حرکت انقلابی را به صورت مستمر در منطقه ادامه دهند.

انتهای پیام/