جریمه بی‌سابقه ۲۰۰ میلیارد تومانی تعزیرات در کهگیلویه و بویراحمد
جریمه بی‌سابقه ۲۰۰ میلیارد تومانی تعزیرات در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرعامل شرکتی برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره 2 هزار میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش خبردیشموک؛ سید حمزه لقمانی گفت: پرونده شرکت تولید کنسانتره که ۱۱هزار و ۲۷۱ کیلوگرم انواع نهاده های دامی را دریافت کرده بود در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گچساران رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شرکت قرار بود ۱۲ هزار و ۲۰۷ تن کنسانتره تولید و به ۶ شهرستان گرمسیری عرضه کند که شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و بر اساس گزارش اداره جهاد کشاورزی متوجه شد شرکت از این مقدار ۲ هزار و ۲۵۷ تن را تحویل نداده است.

لقمانی گفت: شعبه اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و حکم به عرضه این کالاها به نرخ رسمی در شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرعامل این شرکت با توجه به نداشتن سابقه تخلف به پرداخت ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

جهاد کشاورزی در گزارشی به تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلف شرکتی برای دریافت نهاده های دامی شامل جو، ذرت، سویا و سبوس با قیمت دولتی و اجرا نکردن کامل تعهد را خواستار شد.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ