تیپ ۴۸ سپاه فتح یاریگر زلزله زدگان خوی
تیپ ۴۸ سپاه فتح یاریگر زلزله زدگان خوی
تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منطقه خوی به زلزله زدگان این منطقه خدمات رسانی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، فرمانده تیپ ۴۸ فتح این استان از ارسال کمک‌های امدادی و اقلام ضروری به زلزله زدگان شهرستان خوی در آذربایجان غربی خبر داد.

سردار حسن حکمتیان با اشاره به شناسایی نیازمندی‌های زلزله زدگان در خوی توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا در این شهرستان گفت: تیپ ۴۸ فتح فتح کهگیلویه و بویراحمد اقلام ضروری از جمله پتو، وسایل گرمایشی، مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی، البسه و نوشت افزار را به خوی ارسال کرد.

سردار حکمتیان افزود: ماشین آلات حمل و نقل و ترابری تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتقال کانکس و سرپناه و سایر ملزومات به نقاط زلزله زده خوی، در اختیار قرارگاه حمزه سیدالشهدا قرار داده شد.

وی اضافه کرد: به همراه رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در مناطق زلزله خوی حاضر شدیم و از نزدیک ضمن بررسی نیازمندی‌ها به توزیع اقلام ضروری بین زلزله زدگان اقدام کردیم.

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با همه ظرفیت‌ها و تجهیزاتی که در اختیار داریم تا آخرین لحظه در کنار هموطنانمان در مناطق زلزله زده خوی خواهیم ماند و به زلزله زدگان خدمات رسانی می‌کنیم.

۸ بهمن ۱۴۰۱ در ساعت ۲۱:۴۴ زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر حوالی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند و خسارات زیادی برجا گذاشت.

 

 

انتهای پیام/