تخفیف ۷۵ درصدی برای ارسال گذرنامه‌های زیارتی
تخفیف ۷۵ درصدی برای ارسال گذرنامه‌های زیارتی
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متقاضیان سفر به کربلا و پیاده روی اربعین هر چه زودتر گذرنامه اربعین خود را دریافت و یا تمدید کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مدیر کل اداره پست استان گفت: در شرایط عادی توزیع گذرنامه بین دو تا سه روز انجام می‌شود، اما در شرایط فعلی و افزایش بی شمار متقاضیان، زمان بیشتر صرف می شود و باید متقاضیان نسبت به دریافت گذرنامه خود سریعا اقدام کرده و به روز‌های آخر موکول نکنند.
نصیبی افزود: شرکت ملی پست نیز به منظور همراهی با زائران اربعین، تخفیف ۷۵ درصدی برای ارسال گذرنامه‌های زیارتی در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام اربعین و افزایش خدمات دهی در خصوص توزیع گذرنامه، زمانبندی به هنگام، ممکن نیست و با تاخیر ارسال می‌شود.
نصیبی افزود: امسال تدبیر ویژه‌ای از سوی نیروی انتظامی و اداره گذرنامه بابت صدور گذرنامه‌های زیارتی اعمال شده است و مقرر شده که حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هموطنان تخفیف داده شود.
مدیر کل پست استان افزود: سال گذشته توزیع کنندگان مرسولات شرکت پست تا ساعات پایانی روز هم اقدام به توزیع گذرنامه می‌کردند.
نصیبی با اشاره به اینکه مجرمان سایبری در هر مناسبتی به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند درخصوص ترفند جدید کلاهبرداران در ایام اربعین حسینی تحت عناوین مختلف از جمله کمک به نیازمندان، کمک به بیماران، سفر ارزان قیمت به کشور عراق و فروش لوازم پیاده‌روی اربعین هشدار داد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ