بلاتکلیفی آب شرب/بی توجهی/افتتاحیه و تغییرتحولات پی درپی/مشکل آب دیشموک رفع می شود؟+تصاویر
بلاتکلیفی آب شرب/بی توجهی/افتتاحیه و تغییرتحولات پی درپی/مشکل آب دیشموک رفع می شود؟+تصاویر
مدیرعامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد بداند که تنها با تغییر و تحول مدیران آبفا در چاروسا و دیشموک مشکلات برطرف نخواهد شد بلکه با تدبیر و برنامه ریزی بهتر و کارشناسی مشکلات برطرف خواهد شد.

به گزارش خبر دیشموک، مشکلات منطقه دیشموک با گلایه های مردم این منطقه پابرجاست و می‌گویند که دیشموک آخر دنیاست و هیچ مسؤولی توجه خاصی به این منطقه ندارد.

یکی از مشکلات شهر دیشموک مشکل آب شرب است که از سالهای گذشته بخصوص از سال ۹۵ تا کنون دغدغه مردم این شهر بوده و تا به حال رفع نگردیده است.

مشکل آب شرب که از سالهای گذشته در دستور کار مسوولان قرار داشته نه در کوتاه مدت و نه در دراز مدت برطرف نشد.

۶ ماه پیش با کبکبه  و دبدبه برخی مسوولان هر کدام با گرفتن عکس سلفی به نام خودشان سخن از رفع مشکل آب شرب شهر دیشموک می‌راندند اما متاسفانه دوباره آب تلخ وارد مدار شهر دیشموک شد.

افتتاح آب شرب شهر دیشموک با حضور مسوولان با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان که بعد از ۳ ماه خشک گردید.

متاسفانه مشکل آب شرب شهر دیشموک همچنان برقرار است و با توجه به اینکه در سیلاب گذشته پمپ آبرسانی چاه آبفا در  روستای فارتق به دیشموک از کار افتاد حالا شنیده‌ها حاکی  از آن است که این چاه از مدار خارج شد یعنی ۳ ماه  دوام نیاورده و به هر دلیلی از مدار خارج شده است.

چاه آب شربی که هزینه‌های بیت‌المال در آن بر اثر بی‌توجهی مسوولان به هدر رفته است در بالا دست شهر دیشموک و به معدن سنگ تبدیل شده است و چاه دوم در روستای فارتق  متاسفانه همچنان در بلاتکلیفی قرار گرفته است.

عملیات لوله گذاری آب شرب شهر دیشموک که ۳ ماه دوام نیاورد با اعتبار بیش ۳ میلیارد تومان

مردم شهر دیشموک ضمن ابراز گلایه خود از آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن در خواست مطالبه بحق خود در داشتن آب شرب سالم از مدیر عامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد خواهان رفع این مشکل در زمان کوتاه شدند.

به گزارش خبر دیشموک، مشکل آب شرب شهر دیشموک علاوه بر این که رفع نشد متاسفانه مردم همچنان با نوشیدن آب تلخ دوباره با نداشتن آب شرب سالم دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدواریم مشکل آب شرب شهر دیشموک با تدابیر بهتری در زمان کوتاه در اسرع وقت برطرف گردد.

تجمع مردم شهر دیشموک در جلو بخشداری سال۹۵