برای مدارس تربیت دینی و اسلامی در اولویت باشد+تصاویر
برای مدارس تربیت دینی و اسلامی در اولویت باشد+تصاویر
اژدر بیان کرد: مربیان تربیتی جایگاه بسیار حائز اهمیت در تربیت در مدارس دارند و افسران جنگ نرم در مدارس هستند.

به گزارش خبر دیشموک، جهانگیر اژدر رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک در آئین تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از فعالان عرصه امور تربیتی و حاضران در جلسه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان بنیانگذاران امور تربیتی، اظهار کرد: شهیدان باهنر و رجایی این سنت حسنه را از خود برجای گذاشته و در تاریخ ایران و اسلام ماندگار هستند.

وی افزود: هدف از تاسیس امور تربیتی، شالوده و فنداسیون نظام تعلیم و تربیتی ما تربیت دینی و اولویت قرار دادن مسائل دینی و شرعی است و هدف این است که تقویت مفاهیم دینی صورت و پیوند بین مدارس و مساجد و شخصیت های مذهبی و دینی شکل گرفته و گسترش اخلاق مداری در سطح مدارس انجام شود.

اژدر بیان کرد: مربیان تربیتی جایگاه بسیار حائز اهمیت در تربیت در مدارس دارند و افسران جنگ نرم در مدارس هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک با بیان اینکه،نظام سلطه و استبداد از هر طریقی قصد ضربه زدن به کشور و نظام ما را داشته و دارند که موفق نشده و نمی شوند،( از جنگ سخت گرفته تا جنگ نرم!)؛ اذعان کرد: رسالت ما این است مواظب توطئه دشمنان باشیم و اجازه ندهیم از این طریق به مدارس و دانش آموزان ما خدشه ای، وارد شود.

مربیان پرورشی نقش خود در مدارس را پررنگ تر کنند

اژدر تصریح کرد: مربیان پرورشی در مدارس با اجرای جنگ شادی و ورزش صبحگاهی همراه با موسیقی های مجاز و مناسب تربیت و پرورش روح و روان انسان ، مدارس را از حالت سستی و سردی خارج و شادابی و طراوت به مدارس برگردانند.

وی اضافه کرد: مربیان پرورشی و امور تربیتی مسابقات قرآنی برگزار ، اقدام به دیوارنویسی جذاب کرده و بابرگزاری مسابقات متنوع قرآنی،احکام و ورزشی در جهت نشاط و شادابی مدارس گام بردارند.

اژدر متذکر شد: دانش آموزانی که امروز در این جلسه هستید، شما آینده سازان مملکت هستید، شما با این کارتان دنیا و هم آخرتتان را تضمین دارید و نخبه های فرهنگی منطقه هستید،امید است در مسابقات استانی و کشوری با تمسک به قرآن و اهل بیت و هنر زیبای اسلامی در مسیر رشد و تعالی حیات طیبه اسلامی بدرخشید، و موفق و سربلند باشید.

به گزارش خبر دیشموک، در این همایش از۳۸فرهنگی فعال امور تربیتی بخش و ۸۰ نفر دانش آموز رتبه آور مرحله ی منطقه ای مسابقات قرآن، عترت و نماز تجلیل شد و ۱۷ نفر فرهنگی و دانش آموز در مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس که بصورت استانی در فضای مجازی به میزبانی منطقه دیشموک برگزار گردید، هم تجلیل بعمل آمده است.

همچنین از ۳ نفر فرهنگی بمناسبت هفته عفاف و حجاب و یک نفر بمناسبت هفته وکتابخوانی که حائز رتبه استانی بود، تجلیل شد.

همچنین از ۷ نفر دانش آموز مقام اور مسابقات رزمی قهرمانی کشور، تجلیل شد.

انتهای پیام/