درخواست افزایش سهمیه دیشموک در دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی ماده ۲۸  و بومی گزینی+تصاویر
درخواست افزایش سهمیه دیشموک در دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی ماده ۲۸  و بومی گزینی+تصاویر
از شما تمنا داریم در بحث انتقالی ها به ما اختیار و اجازه بدین که جلوی خروج نیرو از منطقه را بگیریم و شما هم برای انتقال بستگان و آشنایانتون به ما فشار نیاورید.

به گزارش خبر دیشموک  ،   جلسه مورخه ۲۴ فروردین ماه معاونین آموزشی شهرستان ها و مناطق سیزده گانه آموزش و پرورش استان با مدیرکل محترم آموزش و پرورش و معاونین و کارشناسان اداره کل در محل باشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار شد.

زمان جلسه:چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۰:
موضوع جلسه کیفیت بخشی آموزشی و توسعه متوازن رشته ای بود.

فرامرز مهربانی پور معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش دیشموک در این نشست حضور داشته که به ایراد سخن پرداخته است…
درخواست هایی که از مدیر کل و مجموعه معاونین صورت گرفت، در چند محور بوده که  به شرح ذیل است:

درخواست برا تعمیر و تجهیز ناوگان فرسوده ی حمل و نقل دیشموک جهت بازدید از مدارس روستایی

۱-فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل اداره آموزش و پرورش دیشموک (خدمت مدیرکل و مجموعه معاونین ایشان عرض کردم اگر اعتقاد به ارتقاء کیفیت آموزش از طریق بازدیدهای آموزشی و رصد فعالیت های آموزشی دارید پس فکری به حال ناوگان فرسوده ی حمل و نقل دیشموک کنید، چون بازدیدهای ما و سرگروههای آموزشی آن هم از طریق جاده های صعب العبور مواصلاتی با ماشین های شخصی صورت می گیرد، فلذا خواهش کردم  که دیشموک را دریابید،،،هر چند کمک هایی در ادوار قبل شد ولی این کمک ها کافی نبود )…

۲-تقاضای بی رویه و فزاینده ی معلمان غیربومی جهت انتقالی و چاره اندیشی در این خصوص(عدم فشار از طرف اداره کل به اداره دیشموک جهت انتقال فامیل ها و منسوبین ).؛، ما هر ساله با بحران فزاینده ی انتقالی ها که پروسه ای زمان بر هستند مواجه هستیم از شما تمنا داریم در بحث انتقالی ها به ما اختیار و اجازه بدین که جلوی خروج نیرو از منطقه را بگیریم و شما هم برای انتقال بستگان و آشنایانتون به ما فشار نیاورید.

درخواست افزایش سهمیه دیشموک در دانشگاه فرهنگیان و ازمون استخدامی ماده ۲۸
و بومی گزینی

۳-بومی گزینی و اختصاص سهمیه ویژه برای دانش آموزان دیشموک در دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی ماده ۲۸:جهت رفع مشکل نیروی انسانی در دیشموک،سهمیه ویژه ای برای دانش آموزان دیشموکی در دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی ماده ۲۸ در نظر بگیرید و بحث بومی گزینی را مد نظر داشته باشید..

حمایت از هنرستان های کاردانش دیشموک جهت علاقه مندی دانش اموزان به انتخاب رشته های فنی مهارتی

۴-عدم تمایل دانش آموزان دیشموک به ادامه تحصیل در رشته های کاردانش به علت بازارکار ضعیف این رشته ها در آینده، و هم چنین تمایل بیشتر به ادامه تحصیل در رشته های علوم انسانی بخاطر ورود به دانشگاه فرهنگیان..
از آقای جمالی معاون متوسطه و اقای رحیمی معاون ابتدایی پرسیدم شمایی که اصرار دارید من دانش آموزان را به رشته های کاردانش هدایت کنم،آیا شما حاضر هستید فرزند خودتون را که معدل بالا دارد و دارید برای پزشکی و مهندسی روی آن سرمایه گذاری میکنید؛ بفرستید کاردانش! ؟ که من هم دلگرم بشوم و بچه های دیشموک را وادار کنم به ادامه تحصیل در رشته های کاردانش..!!!!!!!!!
و مسائل دیگری که در جلسه غیررسمی مطرح شد..

انتهای پیام/

فیلم صحبت های آقای مهربانی پور در خبری جداگانه منتشر می شود..