ادعای یک روزنامه نگار در خصوص حقوق موحد/چنین بیانی شیطنت است و هیچ خلاف قانونی صورت نگرفته
ادعای یک روزنامه نگار در خصوص حقوق موحد/چنین بیانی شیطنت است و هیچ خلاف قانونی صورت نگرفته
یک روزنامه‌نگار نوشته است که سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از وزرات نفت برای گرفتن پاداش و سنوات شکایت کرده است. سید موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز در گفت و گو با کبنانیوز گفت: اگر یک مدرک ارایه کردند که من در مجلس یک تک ریالی حقوق و مزایای وزارت نفت را گرفتم موضع گیری کنند، ولی اگر نبود، که قطعاً نیست، این افراد باید در محاکم پاسخگو باشند و جواب تهمت‌ها و دروغ‌ها را بدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، روز گذشته سید هادی کسایی زاده روزنامه‌نگار در توئیتی نوشته است که سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده هم‌زمان کارمند وزارت نفت بوده و حقوق دریافت کرده که این کار غیرقانونی است. جالب آنکه یک روز هم در این اداره حضور نداشته؛ اما از وزارتخانه برای گرفتن پاداش و سنوات شکایت کرده و این نهاد هم پته نماینده را روی آب ریخته است. جالب‌تر آنکه دوباره نماینده شده است.

 

یک منبع آگاه که در مجلس شورای اسلامی مشغول است، در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا گفت: بر اساس آیین‌نامه مجلس هر کسی که مأمور از دستگاه اجرایی به مجلس شورای اسلامی است، حقوق این فرد بر اساس حقوق و مزایای دستگاه مأمورکننده پرداخت می‌شود.

 

این فرد یا باید از دستگاه قبلی خود حقوق دریافت کند یا از مجلس، آقای موحد در دستگاه قضایی کار می‌کرد که در دولت آقای خاتمی به وزارت نفت و شرکت انتقال پیدا کرد. وی افزود: این توییت و چنین بیانی شیطنت است، اصل قضیه درست است، برای پرداخت حقوق مبحثی داریم تحت عنوان نرخ شمال، و مبحثی داریم تحت عنوان نرخ جنوب. آقای موحد کارمند شرکت گاز بودند که به مجلس شورای اسلامی مأمور به خدمت شد، چون وی کارمند جنوب بودند حقوق و مزایای ایشان بر اساس نرخ جنوب لحاظ می‌شود.

 

این قانونی است،  وزارت نفت در یک دوره‌ای مصوب کرد که پرداخت حقوق شمال و جنوب متفاوت باشد، و پرداختی بر اساس آن انجام می‌گرفت، هیچ کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.  سید موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز در گفت و گو با کبنا نیوز گفت: اگر یک مدرک ارایه کردند که من در مجلس یک تک ریالی حقوق و مزایای وزارت نفت را گرفتم موضع گیری کنند، ولی اگر نبود، که قطعاً نیست، این افراد باید در محاکم پاسخگو باشند و جواب تهمت‌ها و دروغ‌ها را بدهند. موحد در خصوص شکایت خود از وزارت نفت گفت: این بحث سنوات بود نه حقوق و مزایا، ما را بر اساس شمال محاسبه کردند، ما عرض کردیم شمال شامل ما نمی‌شود، بلکه جنوب شامل ما می‌شود.

به‌زودی مستندات حقوق و مزایای سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ را منتشر می‌کند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ