جمله تاریخی فرماندار کهگیلویه به معاون رئیس جمهور
جمله تاریخی فرماندار کهگیلویه به معاون رئیس جمهور
فرماندار کهگیلویه خطاب به معاون رئیس جمهور گفت هم‌ترین مطالبه مردم این شهرستان سد آبریز است تا اشتغال فرزندان آنها فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک؛ فرماندار کهگیلویه طی بازدید معاون اجرایی رییس جمهور از پروژه های فعال عمرانی  این شهرستان گفت: راه حل محوری در توسعه کهگیلویه و کاهش مشکلات در این حوزه احداث سد آبریز است.

 

محقق‌زاده ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان  کهگیلویه در پروژه های عمرانی به نیازمندیهای این شهرستان اشاره و با تأکید بر لزوم همت دولت برای تکمیل پروژه  انتقال آب از سد کوثر به چهار شهر گفت: امیدوارم با  ادامه پیگیریها در آینده نزدیک بهره برداری صورت گیرد تا در ادامه  با ظرفیت حداکثری و بهره‌مندی ۲۴۰ هزار نفری از نعمت آب اشامیدنی سالم، هدف تامین آب پایدار  محقق شود.

 

وی افزود: اختصاص اعتبارات و بودجه‌های دولتی می‌تواند به اجرای این پروژه مهم سرعت ببخشد و در این راستا بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.فرماندار کهگیلویه احداث سد آبریز بر مسیر رودخانه مارون در راستای ابیاری دشتهای این شهرستان را از مطالبات جدی مدیریت و مردم شهرستان عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با توجه به شرایط کمبودها در  شهرستان تصمیمی ویژه ای اتخاذ گردد.

 

محقق زاده با اشاره به افتخار افرینی مردمان کهگیلویه در طول  تاریخ و جبهه های جنگ  خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس صحنه افتخار آفرینی  برنو  و ام یک بدستانی بود که عزتمندی خود را در دفاع از کیان ایران عزیز می دیدند و این رشادت و حمیت امروز نیز در  میدان همدلی و همبستگی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه دارد و برای همگان به اثبات رسیده است.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ