با حضور حجت الاسلام موحد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی:کلنگ ۳ مدرسه به زمین زده شد
با حضور حجت الاسلام موحد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی:کلنگ ۳ مدرسه به زمین زده شد
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد خبر خوش عیدانه‌ای در کهگیلویه بزرگ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد منتخب و نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد،حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت،سید حمزه محقق زاده فرماندار کهگیلویه،مدیرکل و معاونین نوسازی مدارس استان ،مهندس خاضع معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار،طاهری بخشدار مرکزی کهگیلویه و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی کلنگ ۳ مدرسه در کهگیلویه به زمین زده شد.

به گزارش رسیده،سید رضا حسینی نیک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت و گفت: امروز در شهرستان کهگیلویه یک مدرسه سه کلاسه در روستای چنگلوا و یک مدرسه دو کلاسه در ده ابراهیم و یک مدرسه دو کلاسه در آبچندار چاروسا کلنگ‌زنی شد.

وی هم‌زمان با کلنگ‌زنی مدارس در شهرستان کهگیلویه از کلنگ‌زنی چهار چمن مصنوعی توسط اداره کل آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تا قبل از مهر ماه ۱۴۰۳ تحویل دانش آموزان خواهند شد.

حسینی نیک به فضاهای آموزشی استان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود که ۵۲ مدرسه با ۱۱۸ کلاس درس در مهرماه سال جاری با اعتباری بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد تومان بتوانیم تکمیل و تحویل دانش آموزان نماییم.

وی در خصوص فضاهای آموزشی کل استان تصریح کرد: در کهگیلویه و بویراحمد ۱۸۰ هزار دانش آموز وجود دارد که این تعداد در سه هزار آموزشگاه و بیش از ۹ هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و‌تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سرانه استان طبق شواهد موجود در بعضی از شهرستان‌ها به دچار بحران است، گفت: شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان های مورد هدف هستند که امیدواریم با ساخت فضاهای آموزشی جدید این سرانه را تغییر دهیم.

فریدون فاطمی زاده در ادامه به فضاهای آموزشی در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: قریب به ۳۴ مدرسه این شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه با اشاره به اینکه اکثر مدارس دولتی شهرستان در مقطع ابتدایی دو نوبته هستند، افزود: این مدارس نیازمند احداث فضای آموزشی جدید هستند.

انتهای پیام
  • نویسنده : مالک آهنگ