بایدهای فرماندار کهگیلویه خطاب به مدیران استانی/ بنیاد علوی در منطقه حفظ شود
بایدهای فرماندار کهگیلویه خطاب به مدیران استانی/ بنیاد علوی در منطقه حفظ شود
سرهنگ محقق خطاب به مسئولان دیشموک اذعان داشت: بخش عمده ی مشکلات دیشموک مربوط به پیمانکاران هست و رفع مشکلات دیشموک را از استاندار و مدیران استانی بخواهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک؛فرماندارکهگیلویه در جلسه شورای اداری ضمن تبریک روز ۵ آذر بیان داشت: مواردی را که امروز در بخش دیشموک بررسی کردیم، در سه بخش توصیه ای ،دستوری و مطالبه گری است و نیاز هست با تدابیر مدیریتی و با جدیت این موارد پیگیری شود.

فرماندار کهگیلویه افزود: خدمات نظام را نبايد نادیده گرفت و برخی از نهادها مثل بنیاد علوی کارهای خوبی انجام دادند و انتظار می‌رود این بخش بصورت استثناء دیده شود و مساعدت و نگاه ویژه مجموعه کشوری در بنیاد مستضعفان به بخش محروم دیشموک تداوم داشته باشد.

سرهنگ محقق خطاب به مسئولان دیشموک اذعان داشت: بخش عمده ی مشکلات دیشموک مربوط به پیمانکاران هست و رفع مشکلات دیشموک را از استاندار و مدیران استانی بخواهید.

وی متذکر شد: باید مدیران کل ورود کنند و مسئله پیمانکاران بصورت ویژه بررسی شود که چرا پیمانکار با وجود دریافت مطالبات خویش هم پای کار نیست و  از سازمان بازرسی، دستگاه قضاء  و مراجع انتظامی می خواهیم به کوتاهی پیمانکاران در پروژه های دیشموک ورود کند.

محقق زاده راه ارتباطی دیشموک(کهگیلویه و بویراحمد) و خوزستان را مهم خواند و خاطرنشان کرد : مسئولان استانی بصورت ویژه توجه کنند و هر چه سریعتر مشکل را حل کنند ؛ باید از هَدَر رَفت بیت المال جلوگیری کند، چرا میلیارد ها تومان پول بیت المال در بخش دیشموک هزینه شود، اما نتیجه مثبت نداشته باشد.

 

وی از تلاشهای ادارات ،سازمانها و نهادها جهت خدنت به مردم تشکر کرد و بیان نمود : ادارات برق و گاز در دیشموک خدمات خوبی ارائه داده و نباید خدمات نظام را نادیده گرفت و اگر کم و کاستی هایی در منطقه هست، مدیران استانی ورود کنند تا دستورات استاندار روی زمین نماند.

فرماندار کهگیلویه در ادامه خواهان پیگیری و نتیجه بخشی مطالبات سفر دوم ریاست جمهوری شد و گفت : امید می رود ۲ پروژه مهم آب و کشاورزی (انتقال آب گندمکار و انتقال آب رود سمه ) که هر دو مورد باید بصورت ویژه پیگیری شود و در حد شعار نباشد.

 

سید حمزه محقق‌زاده خطاب به بخشداران دیشموک و قلعه رئیسی گفت : از هر دو نفر میخواهم مشکلات گازرسانی به هر دو بخش به صورت ویژه در دستورکار کار قرار بگیرد تا معارضات برخی روستائیان هر چه زودتر رفع گردد.

فرماندار کهگیلویه تصريح کرد :  نگرانی مردم نسبت به بانک ها حتی در مرکز شهرستان زیاد هست و موارد دیشموک را بصورت ویژه در شهرستان و استان پیگیری خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه مشکلات ورزشگاه ازادی دیشموک را متذکر شد و گفت :مدیرانی که دعوت شدند و همه آمدند به جزء مسئول تربیت بدنی شهرستان آقای رمضانی که ویژه دعوت شدند، وی عدم حضور خود را به ما اعلام هم نکردند.

 

فرماندار کهگیلویه سهل انگاری، و کوتاهی در مرکز شهرستان را تذکر  و با خطا کار برخورد خواهیم کرد؛ ولیکن، زیر بار کوتاهی مدیران کل استان نخواهیم رفت و نیاز به پیگیری است و در ضمن چهار امام جمعه شهرستان،جوان ،انقلابی و  دلسوز و خدمتگزار مردم هستند و رابط بین مردم و مسئولان هستند و باید حرف مردم را به گوش مسئولان برسانند.

 

لازم بذکر است محقق زاده در جلسه از نماینده اداره برق شهرستان خواهان رفع فوری مشکل روستای سرتنگ لیراب شد و تعیین تکلیف مشکلات برق روستای سرتنگ لیراب را در  دستور کار قرار داد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ