بازرسان باید مسائل و اتفاقات استان را رصد وخواسته‌های مردم را پیگیری کنند
بازرسان باید مسائل و اتفاقات استان را رصد وخواسته‌های مردم را پیگیری کنند
بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسائل و اتفاقات سطح شهر و استان را رصد و با جدیت پیگیری شود، افزود: بازرسان همواره باید مسائل و اتفاقات سطح شهر و استان را رصد کرده و با جدیت مشاهدات عینی را بررسی کنند و با چاره اندیشی مطالبات و خواسته های مردم را پیگیری کنند.

به گزارش خبر دیشموک،    محمد مهدی صالحی به بررسی جایگاه قانونی قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور و همچنین تبیین برنامه ها و سیاست‌های نوین دستگاه قضایی در راستای شعار سال (مهار تورم ، رشد تولید ) و تشریح اقدامات انجام شده در اجرای سند تحول قضایی پرداخت.

بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهمترین وظیفه دستگاه قضائی و سازمان بازرسی رعایت عدالت، حقوق عامه و مبارزه با فساد است، گفت: تلاش و زحمت شبانه روزی همکاران در زمینه مبارزه با فساد قابل تقدیر است، که امیدواریم آموزش هایی که براساس نیازسنجی حوزه های کاری در سازمان پیش بینی شده جدی گرفته شود تا با تسلط کامل بر قوانین در امر مبارزه با فساد عملکرد مطلوبتری ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه مسائل و اتفاقات سطح شهر و استان را رصد و با جدیت پیگیری شود، افزود: بازرسان همواره باید مسائل و اتفاقات سطح شهر و استان را رصد کرده و با جدیت مشاهدات عینی را بررسی کنند و با چاره اندیشی مطالبات و خواسته های مردم را پیگیری کنند.

بازرس کل استان با بیان اینکه نسبت به مطالبات و خواسته های مردم حساس باشید و در جهت رفع مشکلات آنها تلاش کنید، یادآور شد: بازرسان باتوجه به شعار سال در حوزه های مختلف کاری خود، جهت افزایش تولید در راستای وظایف قانونی، همه تلاش و توان خود را بکار گرفته و بازدیدهای سرزده از کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/