ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی در عرصه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته/ تشکیل ۲۹ هزار صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در کشور
ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی در عرصه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته/ تشکیل ۲۹ هزار صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در کشور
سردار زهرایی گفت: نزدیک به ۲۹ هزار صندوق قرض الحسنه اشتغالزا با عضویت یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار در کشور تشکیل و در سال گذشته نزدیک به ۵۰ هزار فرصت شغلی توسط این صندوق‌ها ایجاد شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سردار زهرایی صبح امروز در حاشیه رزمایش گروه‌های جهادی بسیج کارگری با محوریت سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، با اشاره به روز قشر بسیج کارگری، گفت: دوم اردیبهشت شهادت شهید برونسی که به نام روز کارگر نام گرفته است، توصیه می‌شود که جوانان زندگی نامه این شهید بزرگوار را مطالعه بفرمایند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این مطلب که سازمان بسیج مستضعفین حلقه میانی بین حاکمیت و مردم  است و در راستای بسیج کنندگی مردم  رزمایش‌های عمومی و تخصصی تدارک دیده است، افزود: رزمایش عمومی شامل جهادگران فاطمی است که  در هر سال گروه‌های جهادی، در نقاط مختلف کشور ۱۲ نوع خدمت انجام می‌دهند.

سردار زهرایی به برگزاری رزمایش‌های تخصصی اشاره و گفت: رزمایش‌های تخصصی مخصوص اقشار در راستای  تحقق شعار سال صورت میگیرد که امسال با توجه به شعار سال بسیج کارگری این رزمایش را برگزار کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اعلام اینکه بیش از ۳ هزار پایگاه بسیج کارگری در کشور وجود دارد، ادامه داد:  در هر پایگاه یک گروه جهادی تشکیل شده است و بسیج کاگری خود را ملزم کرده با توجه به تخصصی که در ۵ دسته تقسیم شده، به جامعه هدف خدمات بدهد و این رزمایش جهادی در طول سال ادامه دارد.

سردار زهرایی از اجرای طرح‌های ۱۲ گانه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی اقشار تخصصی بسیج هم خبر داد و گفت: طرح اهدای نشان اقتصاد مقاومتی به مراکز و واحد‌های تولیدی یکی از این طرح‌ها است که توسط بسیج کاگری در حال اجرا می‌باشد.

به گفته مسئول بسیج سازندگی کشور نزدیک به ۲۹ هزار صندوق قرض الحسنه اشتغالزا با عضویت یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار تشکیل و در سال گذشته نزدیک به ۵۰ هزار فرصت شغلی توسط این صندوق‌ها ایجاد شده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ