انقلاب موحد در دیشموک/ خدمات تاریخی که تکرار نخواهد شد 
انقلاب موحد در دیشموک/ خدمات تاریخی که تکرار نخواهد شد 
خدمات ارزنده ای که با تلاش نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دیشموک به سرانجام رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ اولین خدمت ویژه موحد در آغاز نمایندگی در سال ۱۳۹۹  دریافت مجوز بنیاد علوی در منطقه بود که این نهاد مقدس با مشارکت ادارات،سازمانها و نهادها توانست انقلاب و تحول شگرفی در بخش دیشموک ایجاد کند.

ساخت و ساز های بی سابقه در اوج بحران اقتصادی با مساعدت بنیاد علوی ،کمیته امداد و … در بخش محروم دیشموک و اجرای پروژه های کلان عمرانی در طول تاریخ بی سابقه یا کم سابقه بود و این مهم با تلاش رسانه  و پیگیری های مجدانه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد محقق گردید.

دریافت مجوز و استقرار و آغاز ساخت ساختمان اورژانس اجتماعی جهت رفع آسیب های اجتماعی در منطقه،  برنامه و خدمت ویژه ی دیگر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد بود که بزودی و از تاریخ اردیبهشت ۱۴۰۳ فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد.

 

نماینده باتجربه و باسابقه ی کهگ ،بهمئی، چرام و لنده ؛حجت  الاسلام والمسلمین سید محمد موحد باز هم برای خدمت به مردم دیشموک کوتاه نیامده و خانه ی هلالی که با پیگیری های ایشان در منطقه مستقر و ایحاد گردید را بعد از ماه ها پیگیری توانست تبدیل به یک شعبه رسمی نماید که این مورد در تمام کشور بی سابقه بود.

لازم بذکر است مسئولان هلال احمر اذعان داشتند: این مهم در یک بخش در تمام کشور بی سابقه بود و هیچ جای کشور چنین مجوزی تاکنون صادر نشد، فقط در بخش دیشموک و با تلاش و پیگیری های حجت الاسلاموالمسلمین سید محمد موحد و فعالیت های هلال احمر که ضمیمه مکاتبه نگاری گردید.

تحقق گازرسانی به حومه غربی و شرقی بخش دیشموک  مسئله مهم تری بود که با پیگیری نماینده محترم به سرانجام رسید و مردم نقاط مختلف بخش دیشموک از نعمت گاز برخوردار گردیدند.

پیگیری های خبر دیشموک هم حاکی از آن است که کدنمایندگی ارشاد اسلامی در منطقه صادر و بزودی و یک روز قبل از اعلام رسمی شهرستانی شدن دیشموک این امر مهم هم در منطقه محقق خواهد شد.

اصل  و اساس و بزرگترین خدمت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد به دیشموک ؛ پیگیری جدی بحث شهرستانی دو بخش چاروسا و دیشموک بود که این مورد هم محقق و بزودی اعلام رسمی خواهد شد.

خدمات نظام در بخش دیشموک در طول چهارسال اخیر بی سابقه و در حوزه هایی کم سابقه بود و در روزهای آینده دقیق و بروزتر اطلاعاتی دقیق تری  از خدمات ارزنده نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ