اعمال محدودیت‌های کرونایی در خوزستان/ آموزش مدارس غیرحضوری شد
اعمال محدودیت‌های کرونایی در خوزستان/ آموزش مدارس غیرحضوری شد
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح استان خبر داد و گفت: فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

به گزارش خبر دیشموک،  ولی‌الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا، امروزدر نشست قرارگاه مدیریت کرونا با اشاره محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرها استان براساس رنگ‌بندی کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای امیدیه، دزفول، اهواز، شوشتر، آبادان و ایذه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز و نارنجی تصریح کرد: به مدت یک هفته کلیه فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و در کلیه سطوح دانشگاه‌ها(به استثنا دوره تکمیلی) به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: مردم رعایت‌پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند و نسبت به دریافت دز سوم واکسن خود در اولین فرصت اقدام نمایند.

وی با تاکید بر این که مراکز واکسیناسیون آماده ارایه خدمات هستند، بیان کرد: از کسانی که جزو واکسن تاخیری به شمار می‌روند درخواست می‌کنیم هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و دز دوم خود را بزنند.

حیاتی ادامه داد: از کلیه صنوف و فعالیت‌های که با مردم سرکار دارند تقاضا داریم به وظایف خود براساس طرح اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی عمل کنند و هر گونه تخطی از آن‌ها تخلف محسوب میشود که برابر با مقررات با صنوف متخلف برخورد می‌شود.

وی یاداور شد: رستوران‌های ارایه دهنده خدمات باید حتما دو دز واکسن خود را دریافت کرده باشند، تالارها براساس رنگ بندی کرونا و ظرفیت مشخص شده فعالیت داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: کارکنان ادارات باید دو دز واکسن خود را دریافت کرده باشند در غیر این صورت حق حضور در محل کار را ندارند و براساس تخلفات اداری با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ق

  • نویسنده : وحید آهنگ