استفاده از همه امکانات ادارات برای خدمات‌دهی در ایام اربعین
استفاده از همه امکانات ادارات برای خدمات‌دهی در ایام اربعین
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های جهت ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین برنامه‌ریزی کنند و جهادی پای کار باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید علی احمدزاده در نشست ستاد اربعین با اشاره به بازدید هفته گذشته از زائرسرای استان در مرز شلمچه گفت:زیر سازی و سوله‌سازی این مکان در دستور کار است به همین دلیل از واحدهای بزرگ استان خواستیم همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر استفاده از تجربیات گذشته در ارائه خدمات به زوار اربعین در زائرسرای استان افزود: سال گذشته کارهای خوبی در این زائرسرا انجام شد و قصد داریم امسال خدمات بیشتری به زائرین امام حسین(ع) ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه برای خدمت به زوار امام حسین(ع) از مدیران استان انتظار می‌رود جهادی پای کار باشند، گفت: دستگاه‌ها از هم‌اکنون هر میزان امکانات دارند برای ایام اربعین بسیج کرده و پای کار بیاورند.

استاندار با تاکید بر حمایت از موکب‌های رسمی و دارای پروانه افزود: لیست مایحتاج موکب‌های بین راهی و موکب‌های استان مستقر در کشور عراق جهت تامین کالاها و مایحتاج آنها ظرف روزهای آینده آنها ارائه شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه مردم در روستاهای باشت تا خروجی گچساران مانند مردم عراق منازل خود را برای استراحت در اختیار زائرین امام حسین(ع) قرار می‌دهند، گفت: بنا داریم از این حرکت بزرگ و ارزشمند مردم حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: کمک‌های مردمی در فرمانداری‌ها جمع‌آوری و با برنامه‌ریزی و نظارت در موکب‌های بین راهی و همچنین موکب‌های مستقر در کشور عراق توزیع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید مجدد بر اینکه امسال قصد خدمات‌دهی بیشتری به زائرین اربعین داریم، گفت: نباید کمبودی در موکب‌های بین راهی در داخل استان و همچنین شلمچه وجود داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای متولی تامین اتوبوس برای زائرین است که از هم‌اکنون برای ایام اربعین برنامه‌ریزی داشته باشد.

احمدزاده با اشاره به عبور زائرین استان‌های اصفهان و یزد از مسیر پاتاوه به دهدشت گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائرینی که از این مسیر تردد می‌کنند، اندیشیده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه فرمانداران استان برای ایام تاسوعا و عاشورا و همچنین اربعین پای کار باشند.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ